برگزاری مستمر جلسات استماع قرآن مورد توجه مسئولین قرار گیرد
کد خبر: 4126893
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۵

برگزاری مستمر جلسات استماع قرآن مورد توجه مسئولین قرار گیرد

قاری ممتاز و داور بین‌المللی قرآن گفت: باید در حوزه برگزاری جلسات و محافل قرآنی خیلی بیشتر فعال بود و برنامه‌ریزی کرد زیرا در آیات مختلف عنوان شده که تلاوت چقدر تأثیر شگرفی بر روح و روان شنوندگان قرآن دارد، لذا سفارش مقام معظم رهبری نسبت به برگزاری مستمر جلسات استماع قرآن از نکات مهمی است که باید همه مسئولین به آن توجه داشته باشند.

محمود لطفی نیا داوری بین المللی قرآن

به گزارش ایکنا از گیلان، استاد محمود لطفی‌نیا، قاری ممتاز و داور بین‌المللی قرآن شامگاه 16 اسفندماه در حاشیه محفل انس با قرآن شعبانیه که در مسجد جامع لاهیجان برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: یکی از سفارش‌ها و تأکیداتی که مقام معظم رهبری در ارتباط با استماع قرآن داشتند برگزاری جلسات قرآنی بوده است.

وی افزود: باید در حوزه برگزاری جلسات و محافل قرآنی خیلی بیشتر فعال بود و برنامه‌ریزی کرد زیرا در آیات مختلف عنوان شده که تلاوت چقدر تأثیر شگرفی بر روح و روان شنوندگان قرآن دارد و به آنها در تقویت ایمان کمک می‌کند، لذا سفارش مقام معظم رهبری نسبت به برگزاری مستمر جلسات استماع قرآن از نکات مهمی است که باید همه مسئولین به آن توجه داشته باشند.

این پیشکسوت قرآنی کشور بیان کرد: محافل 10گانه قرآن که توسط اداره‌کل ارشاد استان گیلان برنامه ریزی و با حضور قاریان بین‌المللی در شهرهای مختلف استان اجرا شده، بسیار تأثیرگذار است و امیدواریم که دستگاه‌های دیگر در سایر مناسبت‌ها در محیط‌های کارشان نسبت به برگزاری کرسی تلاوت قرآن اقدام کنند زیرا ضمن اینکه توشه آخرت است، باعث بهتر و بیشتر شدن اثرگذاری فعالیت‌های فرهنگی می‌شود.

لطفی‌نیا قرآن را مائده الهی دانست و گفت: امیدوارم خداوند متعال توفیق دهد تا پای سفره قرآن بنشینیم و از این مائده الهی بهره بیشتری ببریم.

انتهای پیام
captcha