نمازگزار و انفاق‌کننده از رزق کریم برخوردار است
کد خبر: 4127659
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

نمازگزار و انفاق‌کننده از رزق کریم برخوردار است

نماینده ولی‌ فقیه در استان گیلان با بیان اینکه نمازگزار و انفاق‌کننده مؤمن است و مورد رحمت الهی و دارای رزق کریم قرار دارد، گفت: نماز انسان را بیمه می‌کند و روح انسان را درمان و متعالی می‌کند.

آیت الله رسوال فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌ فقیه در استان گیلان امروز، 21 اسفندماه در اجلاسیه نماز که در شهرستان لنگرود برگزار شد، با اشاره به تأثیرات نماز بر روح و جسم انسان اظهار کرد: براساس آیات قرآن، کسانی‌ که اهل نماز هستند و از مال خود در راه خدا انفاق می‌کنند مؤمن واقعی هستند.

وی با بیان اینکه کارها باید در راه خدا باشد، افزود: نمازگزار و انفاق‌کننده در راه خدا، یک درجه نزد خداوند دارد؛ در آیات قرآن کریم، نماز در کنار انفاق مطرح شده و این بدان معناست که نمازگزار باید به فکر مردم هم باشد.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به ارتباط میان نماز و نیاز جامعه بیان کرد: خداوند، انسان نمازگزار را مورد عفو خود قرار می‌دهد چراکه مؤمن واقعی هم ممکن است فریب شیطان را بخورد و گرفتار شود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه نمازگزار و انفاق‌کننده مؤمن است و مورد رحمت الهی و دارای رزق کریم قرار دارد، گفت: رزق کریم، رزقی بی‌منت، خالص، وسیع و دائمی است و خداوند به نمازگزار واقعی چنین ویژگی‌هایی را عنایت می‌کند. اهل دیانت، نماز و مسجد همواره آثار تخریبی‌شان در جامعه از همه طبقات کمتر است زیرا نماز انسان را بیمه می‌کند و روح انسان را درمان و متعالی می‌کند و به انسان خلوص می‌بخشد.

انتهای پیام
captcha