برگزاری مسابقه حفظ قرآن ویژه خانواده بهزیستی لرستان
کد خبر: 4128081
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲

برگزاری مسابقه حفظ قرآن ویژه خانواده بهزیستی لرستان

دبیر کانون قرآن و عترت بهزیستی لرستان از برگزاری مسابقه قرآن حفظ جزء سی ویژه کارکنان آقا و و بانو و خانواده آنها خبر داد.

شهناز اسکینی، دبیر قرآن و عترت بهزیستی لرستانشهناز اسکینی، دبیر قرآن و عترت بهزیستی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به اینکه برنامه‌های این کانون با توجه بیماری کرونا در سنوات اخیر در بستر فضای مجازی برگزار شد، ادامه داد: جلسه روخوانی قرآن کریم در فضای مجازی به صورت هفتگی ویژه کارکنان بهزیستی لرستان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مسابقه حفظ جزء سی قرآن ویژه کارکنان و اعضای خانواده آنها خبر داد و گفت: این مسابقه قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان در اداره‌کل بهزیستی برگزار می‌شود.

اسکینی همچنین از برگزاری جلسه دوره تفسیر قرآن کریم ویژه کارکنان بهزیستی لرستان خبر داد و گفت: پس از پایان دوره و برگزاری آزمون کسانی که حد نصاب را کسب کرده بودند حائز دوره آموزشی مصوب شده و این دوره جزء دوره‌های آموزشی ضمن خدمت آنان لحاظ شد.

دبیر قرآن و کانون قرآن و عترت بهزیستی لرستان از برگزاری جلسه آموزش قرآن ویژه فرزندان بی‌سرپرست استان لرستان خبر داد و افزود: این دوره در طول سال به طور مستمر ویژه مراکز بهزیستی در سطح شهرستان‌های استان برگزار شده که در این بین مراکز الیگودرز و پلدختر فعالیت بیشتری داشتند.

انتهای پیام
captcha