طرح سراسری تفسیر سوره محمد(ص) در کرمانشاه اجرا می‌شود
کد خبر: 4129660
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۱

طرح سراسری تفسیر سوره محمد(ص) در کرمانشاه اجرا می‌شود

طرح سراسری سوره محمد(ص) در مساجد، حسینیه‌ها، مؤسسات قرآنی، خانه‌های قرآن و جلسات خانگی قرآن در کرمانشاه طی ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ابوذر قوره‌جیلی رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه

حجت‌الاسلام ابوذر قوره‌جیلی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با تبریک سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان از برگزاری طرح سراسری تفسیر سوره محمد(ص) در کرمانشاه طی ماه رمضان خبر داد و اظهار کرد: عملیات رمضان امسال با محوریت سوره مبارکه محمد(ص) انجام می‌شود و علت انتخاب این سوره، محتوا و فراگیری عمومی بیشتر این سوره است.

وی با اشاره به اینکه خداوند به اهل ایمان بشارت داده است، افزود: کلیدواژه شعار قرآنی امسال، حال خوب برای کار خوب است و این محور در سوره محمد(ص) مورد تأکید قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام قوره‌جیلی تصریح کرد: پویش ملی سوره مبارکه سوره محمد(ص) با همکاری و تعامل در مساجد، حسینیه‌ها، مؤسسات قرآنی، خانه‌های قرآن و جلسات خانگی قرآن کریم در کرمانشاه طی ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه با اشاره به اینکه فراخوان این طرح در استان اعلام شده است، گفت: با همکاری هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی به‌منظور برگزاری هر چه بهتر این پویش در استان از تمامی جلسات قرآن خانگی کرمانشاه دعوت شده و از جلسات قرآن خانگی می‌خواهیم در صورت آمادگی اجرای طرح با شماره ۰۹۱۸۸۳۱۰۳۴۶ تماس بگیرند.

وی در پایان یادآور شد: امسال جزءخوانی قرآن در تمام شهرستان‌ها برگزار می‌شود و خانه‌های قرآنی استان مکلف شده‌اند تا جلسات قرآنی را احیا کنند.

انتهای پیام
captcha