مددجویان کمیته امداد البرز مهمان سفره‌های «اطعام مهدوی» می‌شوند
کد خبر: 4131133
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱

مددجویان کمیته امداد البرز مهمان سفره‌های «اطعام مهدوی» می‌شوند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز از اجرای طرح اطعام و افطاری ساده با عنوان «اطعام مهدوی» بین خانواده‌های نیازمند در ماه مبارک رمضان خبر داد.

سفره‌های «اطعام مهدوی»

محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان در سه محور اجرای طرح اطعام، افطاری ساده و توزیع سبد کالا، حامی‌یابی برای فرزندان ایتام و محسنین و دریافت کفارات و زکات فطریه است.

وی با بیان اینکه امسال هم مانند ادوار گذشته غذای گرم و افطاری ساده با رعایت تمامی نکات بهداشتی، به‌صورت روزانه آماده و بین مددجویان توزیع می‌شود، افزود: این طرح با هدف ترویج سنت حسنه اطعام و افطاری ساده و هدایت کمک‌های مؤمنانه جهت تأمین بسته‌های غذایی و معیشتی برای خانواده‌های نیازمند اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز تصریح کرد: امسال این طرح از طریق مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه، گروه‌های مردمی و جهادی، مساجد، هیئت‌های مذهبی و سازمان‌های مؤثر و هدایت، حمایت و سازماندهی کمیته امداد در حال برگزاری است.

محمدی‌فرد تأمین بسته‌های معیشتی برای خانوارهای مناطق محروم و تحت حمایت این نهاد را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در ماه رمضان برشمرد و گفت: یکی دیگر از برنامه‌های مهم در این ماه جذب حامی برای فرزندان یتیم و محسنین استان است.

وی توضیح داد: علاقه‌مندان به حمایت از فرزندان ایتام و محسنین می‌توانند با ورود به سایت ekram.emdad.ir و همچنین مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در سطح استان، در طرح اکرام ایتام مشارکت و با حمایت مادی و معنوی خود در این امر خیر مشارکت کنند.

انتهای پیام
captcha