مشارکت مطلوب خانواده‌های چهارمحال‌وبختیاری در پویش «ستاره‌های زمین»
کد خبر: 4131400
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱

مشارکت مطلوب خانواده‌های چهارمحال‌وبختیاری در پویش «ستاره‌های زمین»

براساس آخرین آمار خانواده‌های شرکت‌کننده در دومین پویش قرآنی «ستاره‌های زمین» ویژه ماه مبارک رمضان که امروز از سوی دبیرخانه کشوری اعلام شده است، چهارمحال‌وبختیاری در رده نهم کشور قرار دارد.

پویش ستاره‌های زمین

سیدعبدالله میراحمدی، دبیر جامعه فرهنگی قرآنی عصر چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از استان با اشاره به برگزاری دومین پویش «ستاره‌های زمین» ویژه ماه مبارک رمضان در استان همزمان با سراسر کشور، اظهار کرد: پویش رسانه‌ای ستاره‌های زمین در حوزه جلسات خانگی قرآن کریم در ماه رمضان در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: برای فراگیری این پویش قرآنی از خانواده‌ها درخواست داشته‌ایم که در ایام ماه مبارک و در موعد افطار که اعضای خانواده گرد سفره جمع هستند، سوره مبارکه قدر تلاوت شود و همین جمع کوچک بتواند حلاوت دورهمی قرآنی را درک کند تا بتدریج به جلسات بزرگ‌تر در سطح محله و روستا و شهر بپیوندد. علت انتخاب این سوره مبارکه، تأکید روایات بر مستحب بودن قرائت آن در لحظات افطار و سحر است.

میراحمدی در خصوص شیوه مشارکت خانواده‌ها در این پویش، توضیح داد: خانواده‌ها می‌توانند فیلم و عکس خود از همخوانی سوره قدر را در setare۱۱۴.ir بارگذاری کنند و یا عدد ۸ را به شماره ۳۰۰۰۵۷۵۸ بفرستند تا لینک پایگاه اینترنتی پویش «ستاره‌های زمین» برای آنان ارسال شود. 

میراحمدی تأکید کرد: ۱۱۴ کمک هزینه سفر خانوادگی به مشهد مقدس به قید قرعه به شرکت‌کنندگان این پویش اهدا می‌شود.

دبیر جامعه فرهنگی قرآنی عصر استان گفت: براساس آخرین آمار خانواده‌های شرکت‌کننده در پویش ستاره‌های زمین که امروز از سوی دبیرخانه کشوری اعلام شده است، چهارمحال‌وبختیاری در رده نهم کشور قرار دارد. استان‌های تهران، قم و فارس در رتبه‌های نخست تا سوم این پویش قرار دارند.

انتهای پیام
captcha