پویش «ستاره‌های زمین» در همدان اجرا می‌شود
کد خبر: 4131404
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷

پویش «ستاره‌های زمین» در همدان اجرا می‌شود

نماینده شورای عالی قرآن و نماینده جامعه قرآنی عصر در همدان از برگزاری پویش سراسری «ستاره‌های زمین» در این استان خبر داد.

جلسات خانگی قرآنقاسم جهان آرا، نماینده شورای عالی قرآن و نماینده جامعه قرآنی عصر در همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به برگزاری پویش سراسری «ستاره‌های زمین» اظهار کرد: در حال حاضر این پویش به عنوان فعال‌ترین برنامه قرآنی کشور در حال اجرا بوده که متولی آن جامعه قرآنی عصر کشور است.

وی با بیان اینکه هر خانه‌ای که قرآن در آن تلاوت می‌شود همچون ستاره‌ای در زمین می‌درخشد، افزود: خانه‌ها با تلاوت قرآن نورانی می‌شود، در حقیقت تلاوت قرآن در منزل، سیره حضرت رسول(ص) است که با اجرای این پویش درصدد احیای این سنت پیامبر و رونق دادن به آن هستیم.

جهان آرا با بیان اینکه ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای قرائت قرآن در منازل است، افزود: خانواده‌هایی که تمایل دارند در این پویش شرکت کنند می‌توانند با قرائت سوره قدر در پای سفره افطار، یک عکس یا فیلم بگیرند و به آدرس http://www.setare114.ir ارسال کنند و یا با ارسال عدد ۸ به شماره ۳۰۰۰۵۷۵۸ در این مسابقه شرکت کنند.

وی یادآور شد: به ۱۱۴ خانواده که عکس ارسال می‌کنند سفر خانوادگی مشهد تعلق خواهد گرفت. با اجرای این پویش درصدد آن هستیم که قرآن به جمع خانوادگی ما راه یابد و این جریان تمرینی باشد تا پس از ماه مبارک نیز این قرائت قرآن در منازل ادامه یابد.

جهان آرا یادآور شد: استان همدان به عنوان یکی از استان‌هایی است که از منظر تعداد شرکت کنندگان در رده‌های متوسط قرار دارد که امیدواریم با گسترش تبلیغات بتوانیم این جایگاه را ارتقا دهیم‌.

انتهای پیام
captcha