ثبت‌نام 330 خانواده یزدی در پویش «ستاره‌های زمین»
کد خبر: 4131418
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸

ثبت‌نام 330 خانواده یزدی در پویش «ستاره‌های زمین»

مسئول جامعه قرآنی عصر استان یزد با اشاره به اجرای پویش «ستاره‌های زمین» به مناسبت ماه رمضان گفت: بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی مرکز، بیش از 330 خانواده یزدی در این پویش ثبت‌نام کردند.

حسین قادری، دبیر جامعه عصر استان یزدحسین قادری، مسئول جامعه فرهنگی قرآنی عصر استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از اجرای پویش «ستاره‌های زمین» همزمان با سراسر کشور در این استان و به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در این پویش خانواده‌ها سر سفره افطار، به صورت جمعی سوره «قدر» را تلاوت و فیلم و عکس یک جلسه خانگی قرآن که در نهایت سادگی، همدلی و صمیمیت برگزار می‌شود، تهیه و به این پویش ارسال می‌کنند.

وی ادامه داد: خانواده‌های علاقه‌مند به شرکت در این پویش می‌توانند برای شرکت در این پویش عدد 8 را به شماره 30005758 ارسال کنند و منتظر پیامک حاوی لینک ثبت‌نام باشند و یا فیلم و عکس خود از همخوانی سوره قدر را به لینک setare114.ir ارسال کنند.

قادری با اشاره به اینکه مهلت شرکت در این پویش پایان ماه مبارک رمضان است بیان کرد: 114 کمک هزینه سفر خانوادگی به مشهد مقدس به قید قرعه به شرکت‌کنندگان این پویش اهدا می‌شود.

مسئول جامعه قرآنی عصر استان یزد با اشاره به اینکه این پویش با هدف تقویت جلسات خانگی قرآن کریم برگزار می‌شود گفت: برگزاری این مجالس در محیطی همچون مساجد، هیئات، مؤسسه‌های خصوصی، مدارس و دانشگاه‌ها به جهت اشتراکاتی که در سازوکار و کارکرد با مراسم‌های خانگی دارد، شامل پویش می‌شود.

وی ادامه داد: جلسه‌های قرآن با هر تعداد شرکت کننده در هر رده سنی و در جمع‌های خانوادگی و دوستانه برگزار می‌شود و خانواده‌هایی که جلسات خانگی قرآن خود را مستمر و منظم برگزار می‌کنند، می‌توانند آنها را در سامانه جلسات خانگی قرآن به آدرس https://jkqk.ir ثبت کنند.

مسئول جامعه فرهنگی قرآنی عصر استان یزد بیان کرد: بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی مرکز، بیش از 330 خانواده یزدی در این پویش ثبت‌نام کردند و امیدواریم تا پایان ماه مبارک و اطلاع‌رسانی خبرگزاری ایکنا شاهد حضور حداکثری خانواده‌ها در این پویش باشیم.

انتهای پیام
captcha