انتصاب مدیران مدارس فارس با توجه به میزان ارتباط با مساجد
کد خبر: 4134369
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵

انتصاب مدیران مدارس فارس با توجه به میزان ارتباط با مساجد

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به دغدغه‌های اولیا در خصوص به‌کارگیری مدیران شایسته در مدارس گفت: استمرار کار، انتخاب و انتصاب مدیران مدارس را به میزان ارتباط افراد مذکور با مساجد مرتبط کردیم.

محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، 26 فروردین در نشست با اعضای استانی برگزاری اجلاسیه سراسری نماز دانش‌آموزان کشور در شیراز گفت: با توجه به ظرفیت‌های مهم استان پیشنهاد اجلاسیه را با هدف اقامه باشکوه نماز در مدارس و انس دانش‌آموزان با نماز با رویکرد تربیتی به وزارتخانه ارائه دادیم.

وی تصریح کرد: دوشنبه‌های مسجدمحور از برنامه‌های بسیار مؤثر تربیتی است که از سال قبل آغاز کردیم و با استقبال خوب دانش‌آموزان برگزار و همچنان ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: برگزاری مسابقات قرآن با میزبانی 14 شهرستان و منطقه به نام 14 معصوم(ع)، برگزاری پیش اجلاسیه‌های نماز، برگزاری جشن تکلیف دانش‌آموزان و ...، از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش فارس در سال جاری است.

وی اضافه کرد: استمرار کار، انتخاب و انتصاب مدیران مدارس را به میزان ارتباط افراد مذکور با مساجد مرتبط کردیم تا دغدغه‌های اولیا در خصوص به کارگیری مدیران شایسته مدارس مرتفع شود.

عسکری گفت: در هفته منتهی به برگزاری اجلاسیه سراسری نماز برنامه‌های متنوعی مانند نماز و شهادت، نماز و خانواده، نماز و معلم و ...،  برگزار خواهد شد.

وی با ارائه گزارشی از برنامه‌های آموزش و پرورش فارس گفت: برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌آموزان مرحله کشوری در شیراز، اجرای طرح امین با بهره‌مندی از ظرفیت روحانیون در مدارس استان، و ...، از دیگر فعالیت‌های اداره‌کل آموزش و پرورش فارس است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس همچنین با بیان اینکه در شهر شیراز جشن روزه اولی‌ها با حضور ۵ هزار دانش‌آموز دختر پایه سوم همراه با مادرانشان بسیار باشکوه برگزار شد، گفت: از ویژگی‌های این برنامه معنوی حضور و مشارکت مادران و همراهی خانواده و همچنین محوریت معلمان در این جشن بود.

انتهای پیام
captcha