مشارکت ۳۵۲ خانواده لرستانی در پویش «ستاره‌های زمین»
کد خبر: 4134730
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹

مشارکت ۳۵۲ خانواده لرستانی در پویش «ستاره‌های زمین»

مسئول جامعه فرهنگی و قرآنی عصر لرستان با اشاره به برگزاری پویش «ستاره‌های زمین» با محوریت قرائت خانوادگی سوره قدر هنگام افطار و سحر گفت: تاکنون ۳۵۲ خانواده لرستانی در این طرح مشارکت کردند.

روح‌الدین بلواسی، مسئول جامعه فرهنگی و قرآنی عصر لرستانروح‌الدین بلواسی، مسئول جامعه فرهنگی و قرآنی عصر لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان تشکیل جلسات خانگی قرآن آموزش و استمرار فعالیت‌های آنان را از اهداف جامعه فرهنگی و قرآنی عصر در سطح استان برشمرد و گفت: پویش ستاره‌های زمین در سطح ملی و با محوریت همخوانی قرائت سوره قدر توسط خانواده‌ها هنگام افطار و سحر برگزار می‌شود.

بلواسی با اشاره به اینکه در برگزاری پویش «ستاره‌های زمین» دستگاه‌ها و نهادهای متولی امر قرآن، کانون‌های مساجد و نیز مؤسسات مردمی فعالیت دارند، اضافه کرد: این طرح با هدف ترویج فرهنگ ناب قرآنی در بین خانواده‌ها اجرا می‌شود.

مسئول جامعه فرهنگی و قرآنی عصر لرستان از مشارکت ۳۵۲ خانواده لرستانی در پویش «ستاره‌های زمین» خبر داد و گفت: با توجه به اینکه این پویش تا پایان ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد، پیش‌بینی می‌شود آمار خانواده‌هایی که به این پویش بپیوندند، بیشتر شود.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این پویش می‌توانند عدد ۸ را به شماره ۳۰۰۰۵۷۵۸ ارسال یا به نشانی اینترنتی setare114.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha