۵۰ محفل انس با قرآن در لرستان برگزار شد
کد خبر: 4134952
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۹
رمضان امسال

۵۰ محفل انس با قرآن در لرستان برگزار شد

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری ۵۰ محفل قرآنی در طول ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره قرآنی تبلیغات اسلامی لرستانحجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به اینکه تمام هدف‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های این اداره با محوریت گسترش کیفی و کمی فعالیت‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان بوده است، گفت: در همان روزهای ابتدایی ماه مبارک رمضان ضیافت افطار و هم‌اندیشی فعالان قرآنی استان لرستان با حضور مسئولان فرهنگی در اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان لرستان برگزار شد.

وی با اشاره به اعزام مربی و حضور میدانی در جلسات خانگی قرآن طی ماه مبارک رمضان، افزود: برگزاری محافل قرآنی در ادارات، دستگاه‌ها و نهادهای عمومی، نیروی انتظامی، سپاه و ارتش برنامه‌ریزی و در طول ماه مبارک رمضان به‌طور متناوب برگزار شد.

جعفرپور از برگزاری ۵۰ محفل قرآنی در طول ماه مبارک رمضان در استان خبر داد و گفت: برنامه‌های قرآنی با محوریت جزءخوانی، انس با قرآن، جلسات تفسیر، جلسات آموزش و جلسات خانگی قرآن با محوریت محلات حاشیه‌نشین برگزار شد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان لرستان از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور کارکنان پایور و وظیفه لشکر ۸۴ خرم‌آباد خبر داد و بیان کرد: در این چند روز باقی‌مانده از ماه مبارک رمضان نیز جلسات قرآنی به‌طور ویژه دنبال می‌شود.

انتهای پیام
captcha