دستگاه‌های فرهنگی از ظرفیت مؤسسات قرآنی استفاده کنند
کد خبر: 4135345
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴

دستگاه‌های فرهنگی از ظرفیت مؤسسات قرآنی استفاده کنند

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: ضرورت دارد دستگاه‌های فرهنگی از ظرفیت مؤسسات قرآنی به‌عنوان مجری برنامه‌های قرآنی برای ارتقای فعالیت‌های قرآن و عترت استفاده کنند.

سیدخدادوست موسوی سادات، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان کهگیلویه‌وبویراحمد

سیدخدادوست موسوی‌سادات، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان کهگیلویه‌وبویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از استان با اشاره به وظیفه اتحادیه مؤسسات قرآنی، گفت: نظارت و حمایت از مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت در اولویت کار است.

وی با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن و جزء‌خوانی در ماه مبارک رمضان، افزود: انتظار می‌رفت ادارات فرهنگی در این ماه پربرکت، برگزاری محافل انس با قرآن را به مؤسسات قرآنی سطح استان به عنوان مجری واگذار کنند، ضمن اینکه بیش از 70 مؤسسه قرآنی در استان وجود دارد که بیش از 40 مؤسسه در استان فعال هستند.

این فعال قرآنی استان کهگیلویه‌وبویراحمد درخصوص مزیت واگذاری محافل قرآنی به مؤسسات، بیان کرد: استقبال از مؤسسات بیشتر می‌شود، ارزش، فروغ این برنامه‌های قرآنی افزایش می‌یابد و بودجه برنامه‌های فرهنگی و قرآنی نهادها، جای دیگر هزینه نمی‌شود.

موسوی‌سادات در پایان همچنین از تمام دستگاه‌های فرهنگی درخواست کرد برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی خویش را به مؤسسات قرآنی واگذار کنند تا حمایت لازم از مؤسسات صورت بگیرد.دستگاه‌های فرهنگی مؤسسات قرآنی را فرزندان خویش بدانند که در قبال آنان مسئولیت دارند.

انتهای پیام
captcha