آغاز پویش «ستاره‌های زمین» ویژه اردیبهشت
کد خبر: 4136084
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳

آغاز پویش «ستاره‌های زمین» ویژه اردیبهشت

پویش «ستاره‌های زمین» بعد از تجربه قدرخوانی جمعی سر سفره افطار، سنت برگزاری جلسه خانگی قرآن را در قالب قرائت روزانه «آیت الکرسی» ادامه می‌دهد.

به گزارش ایکنا، با پایان یافتن پویش ستاره‌های زمین در ماه مبارک رمضان، ۹۸۴۸۷ خانواده ایرانی که ۵۲۰۹۷ خانواده از طریق مراجعه به سایت این پویش و تکمیل فرم ثبت‌نام و ۴۶۳۹۰ خانواده از طریق سامانه پیامکی در این پویش شرکت کردند.

در مجموع ۴۴۴۶۷۹ نفر در ماه مبارک رمضان و سر سفره افطار ۴۲۳۴۷۵۵ بار سوره قدر را به صورت جمعی و خانوادگی قرائت کرده و همه شرکت‌کنندگان در این پویش را در این قرائت جمعی «قدر» شریک کردند. همچنین ۵۳۲۱ عکس و فیلم از این دورهمی‌های قرآنی خانوادگی به دبیرخانه این پویش ارسال شد.

حالا پویش ستاره‌های زمین بعد از تجربه قدرخوانی جمعی سر سفره افطار، تصمیم دارد این سنت برگزاری جلسه خانگی قرآن رو ادامه دهد. بر همین اساس این پویش ویژه اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ فعال شده است.

آغاز پویش ستاره‌های زمین ویژه اردیبهشت / اعلام نتایج قرعه‌کشی مرحله دوم

در این دوره از پویش باید هرشب در جمع خانواده «آیت الکرسی» را بخوانیم و قرائت روزانه آن را فراموش نکنیم. برای شرکت در این پویش نیز کافی است عدد ۸ را به شماره ۳۰۰۰۵۷۵۸ ارسال کنید.

جوایز این دوره از پویش نیز پنج کمک هزینه سفر زیارتی به قم در روز ولادت حضرت معصومه(س)، پنج کمک هزینه سفر زیارتی به مشهد مقدس در روز ولادت امام رضا(ع) اعلام شده است.

نتایج قرعه‌کشی مرحله دوم به شرح زیر است

انتهای پیام
captcha