راهیابی ۴ دانشجوی کردستانی به جشنواره سراسری قرآن و عترت
کد خبر: 4136711
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱

راهیابی ۴ دانشجوی کردستانی به جشنواره سراسری قرآن و عترت

معاون مدیر فرهنگی دانشگاه کردستان از راهیابی چهار دانشجوی کردستانی به مرحله سراسری سی‌و هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور خبر داد.

شریف ترکاشوند، معاون مدیر فرهنگی دانشگاه کردستان

شریف ترکاشوند، معاون مدیر فرهنگی دانشگاه کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، گفت: چهار دانشجوی کردستانی به مرحله سراسری سی‌و‌هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور راه یافتند.

وی افزود: عابد میره‌کی در رشته حفظ، عبدالقدوس حسینی در رشته قرائت ترتیل، نساء رنجبر در رشته تفسیر و ترجمه قرآن کریم و راضیه سرکانی در رشته صحیفه سجادیه از دانشگاه کردستان به مرحله سراسری سی‌و هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان راه یافتند.

معاون مدیر فرهنگی دانشگاه کردستان بیان کرد: برنامه پذیرش و رقابت‌های مرحله سراسری سی‌و‌هفتمین جشنواره قران و عترت دانشجویان کشور اعلام شده است لذا دانشجویان کردستانی باید با آمادگی بیشتر در این مرحله حضور یابند.

وی افزود: 16 اردیبهشت‌ماه پذیرش رسته‌های اوایی به جز حفظ، 17 اردیبهشت‌ماه پذیرش رشته‌های معارفی، 18 اردیبهشت‌ماه پذیرش برگزیدگان سایر رشته‌ها در دانشگاه لرستان برگزار خواهد شد.

ترکاشوند در پایان با آرزوی کسب موفقیت‌های برتر برای دانشجویان قرآنی کردستانی در این مرحله از مسابقات یادآور شد: مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان 19 اردیهشت‌ماه در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha