۱۹ پروژه؛ سهم کردستان از طرح شهید سلیمانی در سال ۱۴۰۲
کد خبر: 4137177
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸

۱۹ پروژه؛ سهم کردستان از طرح شهید سلیمانی در سال ۱۴۰۲

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کردستان از استمرار طرح شهید سلیمانی در سال جاری خبر داد و گفت: در این طرح ۱۹ پروژه برای سال ۱۴۰۲ در کردستان تعریف شده است.

افشین خوش‌گوار، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کردستان

افشین خوش‌گوار، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: در سال ۱۴۰۱ با همت دولت سیزدهم و در قالب طرح شهید سلیمانی دو هزار و ۱۰۰ پروژه ورزش دانش‌آموزی کشور محقق شد.

وی سهم استان کردستان از طرح شهید سلیمانی در سال گذشته را ۵۳ پروژه دانست و افزود: افتتاح این پروژه‌ها موجب افزایش ۲۳ هزار متر‌مربعی سرانه فضای ورزشی در استان کردستان شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کردستان از استمرار طرح شهید سلیمانی در سال جاری خبر داد و بیان کرد: در این طرح ۱۹ پروژه برای سال ۱۴۰۲ در کردستان تعریف شده است.

وی اختصاص این پروژه‌ها به شهرستان‌ها و‌ مناطق را براساس سرانه فضای ورزشی و اعلام آمادگی آن‌ها ذکر کرد و گفت: این پروژه‌ها شامل چمن مصنوعی، کلاس درس تربیت بدنی و کفپوش تایل کورد است که با مشارکت ۳۰ درصدی مردم و خیرین انجام خواهد شد.

خوش‌گوار با اشاره به اینکه سهم دولت در اجرای این پروژه‌ها ۳۴ میلیارد ریال دانست و اظهار کرد: این اعتبار به شهرستان‌ها و مناطق استان کردستان اختصاص پیدا کرده است.

وی با گرامیداشت هفته سلامت ۹ تا ۱۵ اردیبهشت را فرصت مناسبی برای مرور فعالیت‌های حوزه سلامت دانش‌آموزان و فرهنگیان دانست و یادآور شد: در هفته سلامت برنامه‌های متنوعی از جمله برنامه نمادین استانی در ۱۱ اردیبهشت جهت تجلیل از فعالان این حوزه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha