دوره آموزشی «خبرنگار قرآنی» در کرمان برگزار شد
کد خبر: 4137470
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰

دوره آموزشی «خبرنگار قرآنی» در کرمان برگزار شد

نخستین جلسه آموزشی «خبرنگار قرآنی» با هدف آموزش مهارت‌های نظری و عملی در زمینه خبرنگاری در دفتر مرکزی جهاددانشگاهی کرمان برگزار شد.

دوره آموزشی خبرنگار قرآنی در کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، نخستین جلسه آموزشی «خبرنگار قرآنی» از سوی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و با همکاری معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان کرمان امروز، ۱۰ اردیبهشت‌ماه به‌صورت حضوری و وبیناری در دفتر مرکزی جهاددانشگاهی کرمان برگزار شد.

این دوره در راستای مأموریت‌های سازمان قرآنی دانشگاهیان برای توسعه و گسترش مفاهیم و در چارچوب اجرای سند راهبردی توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآنی تدوین شده و طی آن، افراد علاقه‌مند مهارت‌های نظری و عملی در زمینه خبرنگاری از جمله خبرنگار قرآنی را کسب می‌کنند.

دوره آموزشی «خبرنگار قرآنی» با هدف تعالی روحیه گروه‌های مختلف، برنامه‌ریزی شده و فعالان و مربیان قرآنی، مدیران مؤسسات قرآنی، مدیران کانون‌های مساجد و دانشجویان علاقه‌مند شرکت کردند.

یادآور می‌شود، دوره آموزشی خبرنگاری قرآنی طی روزهای دهم و یازدهم اردیبهشت‌ماه در دفتر مرکزی جهاددانشگاهی کرمان برگزار می‌شود و طی آن، افراد علاقه‌مند مهارت‌های نظری و عملی در زمینه خبرنگاری از جمله خبرنگار قرآنی را کسب می‌کنند. در پایان به شرکت‌کنندگان گواهینامه اعطا می‌شود.

انتهای پیام
captcha