دانشجویان مجهز به سلاح علم، معرفت و اخلاق باشند
کد خبر: 4137769
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴

دانشجویان مجهز به سلاح علم، معرفت و اخلاق باشند

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: دانشجویان دانشگاه مذاهب اسلامی باید از خود غفلت نورزند و آراسته به خودسازی و ترک گناه باشند چرا که تحصیل در این دانشگاه می‌طلبد فرد متدین و با تقوایی بوده و مجهز به سلاح علم، معرفت و اخلاق باشد.

دیدار دانشجویان بین الملل مذاهب اسلامی با نماینده ولی فقیه در کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان امروز، 11 اردیبهشت در دیدار با رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی و جمعی از کارکنان و دانشجویان بین‌الملل دانشگاه مذاهب اسلامی گفت: دانشجویان باید قدر این جایگاه و زمان را بدانید و در راستای رشد و پیشرفت به عنوان یک فرصت از آن استفاده علمی کنید.

وی افزود: دانشجویان باید به درس خواندن و تحصیل، گستره و عمق ببخشند و مسائل درسی را ریشه‌یابی کنند و چنان فرد تحصیلکرده‌ای شوند که در جامعه علمی حرفی برای گفتن داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تأکید بر داشتن بصیرت برای قشر دانشجو بیان کرد: دانشجو باید زمان خود را بشناسند و به اتفاقات روز آگاه و مطلع باشد.

وی در پایان یادآور شد: دانشجویان دانشگاه مذاهب اسلامی باید از خود غفلت نورزند و آراسته به خودسازی و ترک گناه باشند چرا که تحصیل در این دانشگاه می‌طلبد فرد متدین و با تقوایی بوده و مجهز به سلاح علم، معرفت و اخلاق باشند.

انتهای پیام
captcha