نگاهی به ترم بهار و تابستان مؤسسه آوای ملکوت میناب
کد خبر: 4137977
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹

نگاهی به ترم بهار و تابستان مؤسسه آوای ملکوت میناب

ترم بهار و تابستان مؤسسه آوای ملکوت میناب با دوره‌های مختلف قرآنی و فرهنگی در حال برگزاری است.

نگاهی به ترم بهار و تابستان مؤسسه آوای ملکوت مینابعماد ناصری، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت آوای ملکوت میناب در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: ترم بهار و تابستان این مؤسسه با برنامه‌های متنوع و جذاب آموزش و تفریحی ویژه دختران و پسران تمامی مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول و دوم در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: این دوره‌ها شامل آموزش عمومی و تخصصی قرآن با سرفصل‌هایی چون روخوانی و روان‌خوانی، فنون تجوید، صوت و لحن، حفظ ترتیبی و موضوعی، سرود و تواشیح و آموزش مداحی است.

ناصری با اشاره به برنامه‌ها و اردوهای تفریحی و ورزشی ویژه ایام اوقات فراغت دانش‌آموزان اظهار کرد: اردوهای زیارتی و سیاحتی و برنامه‌های ورزشی چون فوتبال و استخر، اجرای مسابقه قرآنی و اهدای هدایای متنوع و برگزاری کارگا‌ه‌های مشاوره و استعدادیابی با حضور کارشناسان از جمله برنامه‌های ایام تابستان است.

مدیر مؤسسه آوای ملکوت به ثبت‌نام مهد کودک و پیش‌دبستانی برای سال تحصیلی 1402-1403 اشاره کرد و گفت: دوره‌های حفظ قصارالسور، نقاشی، خلاقیت، خمیربازی، قصه‌گویی و کاردستی از جمله برنامه‌های این مقطع است که در کنار آموزش سرفصل‌های آموزش و پرورش در مقطع پیش‌دبستانی با کودکان 3 تا 7 سال کار می‌شود.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان تا پایان اردیبهشت‌ماه فرصت دارند برای ثبت‌نام به مؤسسه واقع در هرمزگان، میناب، خیابان معلم،  جنب اداره اوقاف و امور خیریه مراجعه کنند یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۷۶۴۲۲۲۲۶۸۸ و ۰۹۰۱۶۹۴۸۷۰۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha