آغاز جلسات خانگی قرآن با محوریت و مدیریت دانش‌آموزان
کد خبر: 4138535
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱
رئیس گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خبر داد؛

آغاز جلسات خانگی قرآن با محوریت و مدیریت دانش‌آموزان

رئیس گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: جلسات خانگی قرآن کریم با عنوان همیار قرآن و با محوریت و مدیریت دانش آموزان از 12 اردیبهشت ماه آغاز شد و برپایی حداقل 30 جلسه پیش‌بینی شده است.

جلسات خانگی قرآن توسط دانش آموزان گنبدی

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، حسن دیلم، رئیس گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به اینکه طرح جلسات خانگی قرآن کریم با محوریت و مدیریت دانش آموزان با اهدافی تربیتی و تبیینی شکل گرفته است و هدف گذاری درازمدتی را در خود دارد، گفت: این محافل ضمن کمک به تربیت مدیران قرآنی و اجرایی و باعث بالارفتن اعتماد به نفس و نقش آفرینی اجتماعی و هویت بخشی به آنها، منجر به تعمیق اعتقادی نوجوانان و جوانان خواهد شد.

رئیس گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: با تعمیق فهم، درک و تدبر قرآن کریم بی‌شک با یاری خداوند شاهد عملی شدن فرهنگ قرآن و عترت در ابعاد فردی و اجتماعی جامعه خواهیم شد.

دیلم ادامه داد: این طرح به همت موسسه قرآن و عترت جامعه الثقلین برپا شده و پیش‌بینی می‌شود حداقل 30 جلسه خانگی قرآنی با حضور 500 تا 1000 نفر از نوجوانان و جوانان شهرستان گنبدکاووس تشکیل شود.

 

 

 

انتهای پیام
captcha