دانشجویان گنجینه‌های ارزشمند تولید علم، فناوری و نوآوری
کد خبر: 4140922
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
رئیس دانشگاه تبریز تاکید کرد:

دانشجویان گنجینه‌های ارزشمند تولید علم، فناوری و نوآوری

رئیس دانشگاه تبریز، با تاکید براینکه شما دانشجویان گنجینه‌های ارزشمند تولید علم، فناوری و نوآوری در کشورمان هستید، گفت: من به وجود شما دانشجویان که آینده سازان کشورمان هستید افتخار می‌کنم و هرگونه حمایت و پشتیبانی که در حوزه‌های مختلف لازم باشد را از شما دانشجویان دریغ نخواهیم کرد.

صفر نصراله زاده، رئیس دانشگاه تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان شرقی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، صفر نصر اله زاده، رئیس دانشگاه تبریز، امروز، 24 اردیبهشت‌ماه، در آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره حرکت بخش درون دانشگاهی، ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری این جشنواره با تاکید براینکه شما دانشجویان گنجینه‌های ارزشمند تولید علم، فناوری و نوآوری در کشورمان هستید، گفت: من به وجود شما دانشجویان که آینده سازان کشورمان هستید افتخار می‌کنم و هرگونه حمایت و پشتیبانی که در حوزه‌های مختلف لازم باشد را از شما دانشجویان دریغ نخواهیم کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه شما دانشجویان با ایجاد فضای پرشور و نشاط و خلاقانه در دانشگاه موجب تولید فکر، اندیشه، نوآوری، خلاقیت و کارآفرینی می‌شوید، تصریح کرد: انجمن‌های علمی، دانشجویی نقش مهم و تاثیرگذاری بدر تولید علم، دانش و مهارت در دانشگاه‌ها و به خصوص توسعه و رشد جامعه و صنعت برعهده دارند و به همین خاطر باید از این انجمن‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها حمایت‌های لازم صورت گیرد.

رئیس دانشگاه تبریز مشارکت فعال بیش از ۱۰۰ انجمن علمی در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت بخش درون دانشگاهی را نشانه شکوه و عظمت، افتخار و حرکت بی نظیر در این دانشگاه بیان کرد و افزود: اقدامات و کارهای ارزشمندی در این انجمن‌ها صورت می‌گیرد که باید از آثار ارزشمند و برگزیدگان آنها به نحوه شایسته‌ای تقدیر نمود.

نصراله‌زاده در ادامه یادآور شد: همچنین انجمن‌هایی که رتبه و مقامی در این جشنواره به دست نمی‌آورند، نیز باید به خاطر تلاش‌هایی که انجام داده‌اند مورد حمایت قرار گیرند. وی در بخش دیگر سخنان خود اظهار کرد: روسای دانشکده‌ها و دیگر اساتید فعال در این حوزه نیز بایستی با حضور در آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره از نزدیک ضمن آشنایی بیشتر با دستاوردها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دانشجویان دانشکده‌ها خویش، در ادامه راه نیز از آنها حمایت و پشتیبانی‌های لازم را انجام بدهند.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره اجمالی به دستاوردهای علمی، آموزشی و پژوهشی این دانشگاه طی سال گذشته گفت: این دانشگاه در یک سال اخیر افتخارات بزرگی از جمله کسب رتبه دوم کشوری در زمینهٔ » فعالیت مؤثر در توسعهٔ زیست بوم نوآوری و فناوری، سرآمد دیپلماسی علمی و در جذب دانشجویان خارجی، مدیریت بهینه، مدیریت بهینه سرمایه اجتماعی، توسعه ارتبا صنعت و جامعه و ... به دست آورده که همه این افتخارات در سایه تلاش و کوشش دانشجویان، اساتید و کارکنان این دانشگاه بوده است.

انتهای پیام
captcha