حضور ۶ نماینده چهارمحال‌وبختیاری در مسابقات قرآن شرکت ملی گاز ایران
کد خبر: 4142764
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۸

حضور ۶ نماینده چهارمحال‌وبختیاری در مسابقات قرآن شرکت ملی گاز ایران

مرحله نهایی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه موسوم به «بهار در بهار» به میزبانی شرکت گاز استان مازندران و با حضور شش نماینده از شرکت گاز چهارمحال‌وبختیاری از امروز، دوم خردادماه آغاز می‌شود.

مسابقات قرآن

محمدصادق حیدری، مسئول دارالقرآن شرکت گاز چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه مرحله نهایی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه موسوم به «بهار در بهار» به میزبانی شرکت گاز استان مازندران در مجتمع ورزشی و آموزشی نفت محمودآباد برگزار می‌شود، اظهار کرد: مسابقات قرآن ویژه کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان شرکت ملی گاز ایران از امروز، دوم تا پنجم خردادماه با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از برگزیدگان سراسر کشور برگزار می‌شود. 

وی در خصوص حضور نمایندگان استان در این رویداد قرآنی، ادامه داد: شرکت گاز چهارمحال‌وبختیاری امسال توانست شش نماینده را به این دوره از مسابقات اعزام کند که آماری بی‌سابقه است و این افراد توانستند با درخشش در مرحله نیمه‌نهایی به فینال راه یابند.

حیدری گفت: «سمیه کاظمی» در حفظ کل، «نیازعلی مولوی» و «آذر طاهری» در رشته حفظ ۲۵ جزء، «فاطمه رضایی» در حفظ پنج جزء و «لیلا چهرازی» در حفظ سه جزء به همراه «محمدصادق حیدری» در رشته قرائت تحقیق اسامی نمایندگان شرکت گاز استان هستند که در مازندران به رقابت با سایر رقبا می‌پردازند. 

این قاری ممتاز استان تأکيد کرد: امسال در مقایسه با مسابقات قرآن در سال گذشته که سه نماینده از شرکت گاز استان در فینال حضور داشتند، شاهد رشد دو برابری هستیم.

رئیس دارالقرآن شرکت گاز چهارمحال‌وبختیاری گفت: سال گذشته هر سه نماینده ما توانستند سه جایگاه نخست کشور را در رشته‌های حفظ و قرائت ترتیل در این رویداد مهم قرآنی کسب کنند که اميدواريم امسال نیز این درخشش‌ها رقم بخورد.

انتهای پیام
captcha