دومین جشن بزرگ «دختران کُرد ایران زمین» در مریوان برگزار شد
کد خبر: 4143648
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷

دومین جشن بزرگ «دختران کُرد ایران زمین» در مریوان برگزار شد

دومین جشن بزرگ «دختران کُرد ایران زمین» با هدف معرفی ۶۰ دختر چهره شاخص و نام‌آور شهرستان و دارای افتخارات بین‌المللی و کشوری روز گذشته، چهارم خرداد در دریاچه زریوار برگزار شد.

جشن بزرگ دختران کُرد ایران زمین

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام حسن ورهرام، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان در دومین جشن بزرگ «دختران کُرد ایران زمین» که با هدف معرفی ۶۰ دختر چهره شاخص و نام‌آور شهرستان و دارای افتخارات بین‌المللی و کشوری شامگاه گذشته، چهارم خردادماه در دریاچه زریوار برگزار شد، ضمن تشکر از حضور گرم مردم شهرستان در این مراسم گفت: شناساندن بانوان نخبه شهرستان مریوان را هدف اصلی این برنامه فرهنگی بوده است.

وی افزود: امروزه جامعە زنان و دختران ما مورد هجمه‌های سنگین تبلیغاتی رسانەها و شبکەهای اجتماعی معاند واقع شده و سعی در وارونه جلوه دادن نقش زنان و بی‌هویتی آنان دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان بیان کرد: در دهه کرامت و در این مراسم تبلیغات اسلامی ۶۰ نفر از قهرمانان بین‌المللی ورزشی، نخبەهای علمی پزشکی، هنرمندان نام آور، چهرەهای قرآنی در سطح ملی، کارآفرینان موفق و نخبەهای سایر حرفەها را به مردئم معرفی کرده است.

وی یادآور شد: همچنین با چاپ ۶۰ بنر در مبادی ورودی دریاچە تا داخل دریاچه و چاپ لوح تقدیر برای این دختران نمونه و اهدای تندیس به ۱۱ نام آور برتر توانستیم گوشەای از توانایی‌های دختران و بانوان شهرستان مریوان را به جامعە بشناسانیم.

یادآور می‌شود؛ اجرای دف‌نوازی، تئاتر، اجرای موسیقی و دعوت از هنرمندان، اجرای زنده کاراتە کاران خردسال، اجرای گروە سرود دختران شاهد و اجرای حرکات نمایش پاراگلایدر از برنامەهای این جشن باشکوه بود و در پایان این برنامە تندیس «جشن دختران کُرد ایران زمین» به ۱۱ چهره برجستە شهرستان اهدا شد.

انتهای پیام
captcha