اعزام 1000 نفر از خراسان‌شمالی به اردوی راهیان نور
کد خبر: 4144149
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳

اعزام 1000 نفر از خراسان‌شمالی به اردوی راهیان نور

مسئول راهیان نور و گردشگری سپاه جواد الائمه خراسان‌شمالی گفت: هماهنگی اعزام یک هزار نفر از این استان در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور در ایام تابستان ماه سال‌جاری انجام شده است.

اعزام 1000 نفر از خراسان‌شمالی به اردوی راهیان نورسرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی، مسئول راهیان نور و گردشگری سپاه جواد الائمه خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهار کرد: این یک هزار نفر را دانشجویان و دانش آموزان دختر و پسر  اقشار بسیج و مابقی افراد به صورت عمومی تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: این افراد همه از ابتدای تیرماه تا پایان شهریور ماه در قالب اردوهای شش روزه از مناطق غرب کشور بازدید می‌کنند.

حاجتی گفت: اردوهای راهیان نور به منزله یک دانشگاه عظیم انسان سازی است که این دانشگاه با رشادت‌ها و دلاور مردی‌ها، شهیدان و جانبازان به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه برگزاری اردوهای راهیان نور در راستای تداوم پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی است، افزود: حضور دانش آموزان در قالب راهیان نور در مناطق جنگی، موجب تحریف نشدن ارزش‌های دفاع مقدس و نهادینه شدن ارزش‌ها انقلاب در بین نسل جوان جامعه خواهد بود.

حاجتی با بیان اینکه این واقعیت را نمی‌توان انکار کرد که هر جای تاریخ و حوادث جنگ را مرور کنیم به یقین نقش برجسته ایثار و شهامت را خواهیم یافت، تصریح کرد: در این زمینه راهیان نور، اقدامی ماندگار و تاثیرگذار برای ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل امروز است.

انتهای پیام
captcha