برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در لرستان اعلام شد
کد خبر: 4145663
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵
از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در لرستان اعلام شد

برنامه‌های بزرگداشت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در استان لرستان اعلام شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامیبه گزارش ایکنا از لرستان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان عصر شنبه، ۱۳ خردادماه زمان و مکان برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد در خرم‌آباد و دیگر شهرستان‌ها را اعلام کرد.
 
در خرم‌آباد مراسم ارتحال امام خمینی(ره)، یک‌شنبه، ۱۴ خردادماه ساعت ۱۰ صبح و قیام خونین ۱۵ خرداد دوشنبه، ۱۵ خرداد ساعت ۱۰ صبح در حوزه علمیه کمالیه برگزار می‌شود.
 
در شهرستان بروجرد مراسم ارتحال، یک‌شنبه، ۱۴ خردادماه ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح مسجد امام(ره) و قیام ۱۵ خرداد، دوشنبه، ۱۵ خردادماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد، ولی‌عصر(عج) برگزار می‌شود و در شهرستانکوهدشت نیز این مراسم یک‌شنبه، ۱۴ خرداد ساعت ۱۰ صبح مسجد صاحب‌الزمان(عج) و در الیگودرز نیز شنبه، ۱۳ خرداد بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع و در شهرستان دلفان نیز این مراسم یک‌شنبه، ۱۴ خردادماه ساعت ۱۰ صبح در مصلای نماز جمعه برگزار می‌شود.
 
 در شهرستان دورود نیز مراسم سالگرد ارتحال امام یک‌شنبه، ۱۴ خردادماه ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح در مسجدالنبی(ص) برگزار می‌شود و در پلدختر نیز این مراسم شنبه، ساعت ۹ صبح در مسجد امیرالمومنین(ع) برگزار شد و در شهرستان سلسله نیز مراسم سالگرد ارتحال امام یک‌شنبه، ۱۴ خردادماه ساعت: ۹:۳۰ دقیقه مسجد مصلی برگزار خواهد شد.
 
بنا بر این اطلاعیه در ازنا یک‌شنبه، ۱۴ خرداد ساعت ۱۷ عصر در مصلای امام جعفرصادق(ع)، در رومشکان یک‌شنبه، ۱۴ خردادماه ساعت ۹ صبح در مسجد امیرالمومنین(ع) این مراسم برگزار می‌شود و در شهرستان چگنی نیز شنبه، ۱۳ خرداد ساعت ۱۱ صبح در مصلای نماز جمعه و  در معمولان نیز این مراسم شنبه، ۱۴ خرداد ساعت ۱۰ صبح در مصلای المهدی(عج) برگزار شد.
انتهای پیام
captcha