گواهی سطح‌بندی قاریان و حافظان نمایندگی المصطفی خراسان اهدا شد
کد خبر: 4147126
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵
با حضور مدیرکل قرآن و حدیث المصطفی؛

گواهی سطح‌بندی قاریان و حافظان نمایندگی المصطفی خراسان اهدا شد

نشست صمیمی حافظان و قاریان جامعةالمصطفی نمایندگی خراسان با مدیرکل قرآن و حدیث جامعةالمصطفی العالمیه برگزار شد.

محمدحسین رفیعی، مدیرکل قرآن و حدیث جامعةالمصطفی

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسین رفیعی، مدیرکل قرآن و حدیث جامعةالمصطفی، امروز یکشنبه ۲۱ خرداد در جمع اعضای دبیرخانه دائمی جشنواره قرآنی و نیز برگزیدگان رشته‌های ترتیل، تحقیق و حفظ قرآن در بیست هشتمین جشنواره قرآن و حدیث المصطفی در خراسان اظهار کرد: اساسی‌ترین هدف این جشنواره، معرفی آموزه‌های حیات‌بخش قرآن کریم، ملزم ساختن همه طلبه‌ها، خانواده و کارکنان المصطفی به فراگرفتن مهارت‌ها و فنون قرآنی و حدیثی است.

عضو هیئت علمی جامعةالمصطفی العالمیه، همچنین معرفی دستاورد‌ها و ظرفیت‌های جامعةالمصطفی و همچنین شناسایی استعداد‌ها و سرمایه‌های موجود این نهاد علمی در داخل و خارج کشور را از جمله اهداف این جشنواره عنوان کرد.

وی افزود: برگزاری بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی قرآن و حدیث المصطفی، دارای امتیاز‌های متمایزی از جمله تنوع رشته‌ها و شاخه‌های آزمونی، گستره و تنوع مخاطبان، تفکیک رشته‌ها و مخاطبان از نظر سطح، نگاه آموزشی و همچنین برگزاری آن در رشته‌های مهارتی است.

وی با بیان اینکه تمام خانواده بزرگ المصطفی مخاطبان این جشنواره بودند، گفت: جامعةالمصطفی طلابی در سطوح مختلف در داخل و خارج کشور دارد که متناسب با این سطوح، رشته‌های جشنواره تعریف شده است؛ لذا این جشنواره برای ارتقای سطوح مهارتی و معرفتی طلاب و کارکنان جامعةالمصطفی در حوزه‌های قرآنی و حدیثی بوده و بستری برای شناسایی ظرفیت‌ها و استعداد‌ها و ارتقای وضعیت موجود است.

گواهی سطح‌بندی قاریان و حافظان نمایندگی المصطفی خراسان اهدا شد

حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی، با تأکید بر اینکه دانش‌آموختگان جامعةالمصطفی ارزش‌های دینی و معنوی را به دنیا معرفی کنند، گفت: پیام انقلاب اسلامی، معنویت، عقلانیت و عدالت است که این آموزه‌ها برخاسته از معارف قرآن کریم می‌باشد.

بر اساس این گزارش، تعداد ۵ نفر از طلاب نمایندگی خراسان موفق شدند گواهی سطح یک حفظ قرآن کریم و ۶ نفر سطح اول ترتیل و تحقیق و ۱۰ نفر سطح دوم و سوم ترتیل و تحقیق را دریافت کنند.

یادآور می‌شود، در انتهای این نشست، گواهی سطح‌بندی قاریان و حافظان و هدایای برگزیدگان و شرکت‌کنندگان در این جشنواره اهدا شد.

انتهای پیام
captcha