نظارت ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن بر رویداد جمعیت هلال احمر
کد خبر: 4148359
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱

نظارت ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن بر رویداد جمعیت هلال احمر

طی برگزاری مرحله کشوری مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر، ناظرانی در بخش بانوان و آقایان روند برگزاری این مراحل را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه ۱۴۰۲جمعیت هلال احم

به گزارش ایکنا، ناظران ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور در فرایند برگزاری مرحله کشوری مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر، معرفی شدند.

براساس این گزارش امین رحیمی و خانم اسماعیلی به منظور حضور در جلسات برنامه‌ریزی، ارزیابی عرصه‌های مختلف مسابقه و تکمیل گزارش و شاخص‌های نظارتی مرحله کشوری از سوی رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و دبیر ستاد عالی مسابقات، معرفی شدند.


بیشتر بخوانید: 


همچنین بنابر گفته حجت‌الاسلام والمسلمین محمود ذکاوت، دبیر برگزاری مسابقات قرآن ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر «مجری این دوره از مسابقات موسسه آموزش عالی علمی‌ ـ کاربردی هلال ایران است. پیش از این مقرر بود که میزبانی این دوره با مرکز پزشکی حج و زیارت باشد، اما به دلیل تغییر در زمان برگزاری مرحله کشوری و تداخل با ایام حج تمتع و انجام عملیات‌های فشرده و گسترده بهداشتی و درمانی این مرکز در سرزمین وحی، این میزبانی تغییر کرد».

یادآور می‌شود، مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و احکام ویژه کارکنان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر با شعار «خدمت، صلح و دوستی» در رشته‌های حفظ اجزاء ۱، ۳، ۵، ۱۰، ۱۵ و کل قرآن کریم و حفظ سوره یاسین، قرائت در بخش بانوان در رشته قرائت ترتیل از سوره یاسین و در بخش آقایان در رشته ترتیل از سوره یاسین و در رشته تحقیق از سوره انبیاء، تفسیر قرآن با محوریت سوره مبارکه یاسین (منبع تفسیر نمونه)، نهج‌البلاغه در رشته ترجمه و شرح نامه امام علی(ع) به امام حسن(ع) با محوریت‌ نامه ۳۱ نهج‌البلاغه و احکام اول و دوم تیرماه در سالن شیخ صدوق آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha