شرکت ۱۳۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد چهارمحال‌وبختیاری در کنکور سراسری
کد خبر: 4150230
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹

شرکت ۱۳۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد چهارمحال‌وبختیاری در کنکور سراسری

۱۳۰۰ دانش‌آموز مددجوی چهارمحال‌وبختیاری در کنکور سراسری شرکت می‌کنند قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۳۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر تحت حمایت این نهاد در کنکور سراسری ۱۴۰۲ شرکت می‌کنند.

کنکور سراسری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی هاشمی بیان کرد: کسب موفقیت دانش‌آموزان مددجو در کنکور سال گذشته در نتیجه تلاش و کوشش آن‌ها و همچنین بهره‌مندی از خدمات حمایتی این نهاد است.

وی با اشاره به ارائه خدمات حمایتی رایگان به این دانش‌آموزان، افزود: این دانش‌آموزان از ابتدای سال تحصیلی، راهنمایی‌های لازم را از مشاوران کمیته امداد استان دریافت و همچنین به مؤسسات و آموزشگاه‌های کنکور معتبر طرف قرارداد این نهاد نیز معرفی می‌شوند.

قائم‌مقام کمیته امداد استان با اشاره به توزیع کتاب‌های کنکور میان دانش‌آموزان، ادامه داد: آنان همچنین در زمان انتخاب رشته دانشگاهی، مشاوره‌های لازم را نیز دریافت می‌کنند.

هاشمی با اشاره به بخشی از موفقیت‌های دانش‌آموزان در کنکور سال ۱۴۰۱، گفت: سال گذشته چهار دانش‌آموز موفق به کسب رتبه سه رقمی و ۲۰ دانش‌آموز نیز موفق به کسب رتبه زیر پنج هزار شدند.

وی تأکید کرد: همچنین ۸۸ دانش‌آموز نیز جهت انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان مجاز شدند. کمیته امداد استان برای تمامی این دانش‌آموزان آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.

انتهای پیام
captcha