انقلاب در سایه یکپارچگی ملت دستاوردهای مختلفی داشته است
کد خبر: 4150301
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۸

انقلاب در سایه یکپارچگی ملت دستاوردهای مختلفی داشته است

رحیم نوعی‌اقدم یکی از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت گفت: انقلاب اسلامی ایران در سایه وحدت و یکپارچگی ملت بزرگ ایران توانسته است، دستاوردهای مختلف داشته باشد.

رحیم نوعی‌اقدم همرزم سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یکی از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادتبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، رحیم نوعی‌اقدم همرزم سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یکی از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، امروز 4 تیر در همایش 5 هزار نفری فرهنگیان که در مصلی امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی ایران در سایه یکپارچگی ملت بزرگ کشورمان توانست به پیشرفت‌های چشمگیری در عرصه‌های مختلف دست پیدا کند، بنابراین لازم است این وحدت و همدلی بیش از پیش تقویت شود.

وی ضمن اشاره به اینکه بر کسی پوشیده نیست، پیروزی انقلاب اسلامی، مرهون رهبری‌ مدبرانهٔ امام خمینی(ره)، حضور یکپارچهٔ مردم و آموزه‌های پویای دین مبین اسلام است، ادامه داد: این انقلاب به معنای واقعی کلمه تاثیر فراوان بر مناسبات ایران با جامعه جهانی داشته و بر تحولات داخلی، منطقه‌ای و جهانی تاثیرگذار بوده است.

نوعی‌اقدام ضمن اشاره به اینکه با اندکی تامل می‌توانیم به دستاوردهای مختلف انقلاب اسلامی پی ببریم، اضافه کرد: با وقوع انقلاب اسلامی، زمینه‌ای فراهم شد، تا ارزش‌ها و احکام اسلامی جامهٔ عمل به خود بپوشد، که همین به خودی خود دستاورد بزرگی در حوزه فرهنگی است.

این یادگار دفاع مقدس یکی از دستاوردهای نظام را تلاش برای اجرایی کردن ارزش‌های والای دین مبین اسلام عنوان کرد و گفت: خوشبختانه معارف اسلامی از جایگاه رفیع‌ در جامعه برخوردار است، که این جایگاه هر روز بیشتر تقویت می‌شود.

وی با بیان اینکه در سایه آموزه‌های ناب دین مبین اسلام بود، که رزمندگان در صحنه دفاع مقدس حضور شجاعانه‌ای داشتند، همچنین جان‌فشانی، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام را شاهد بودیم، گفت: این مجاهدان جان برکف از تمام زندگی مادی خود چشم‌پوشی کردند و  قدم در راهی خطیر گذاشتند تا با تمام هستی خود از کیان ملی دفاع کنند.

انتهای پیام
captcha