امروز آخرین مهلت ثبت‌نام در دومین مسابقه سراسری اذان گلدشت
کد خبر: 4150592
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰

امروز آخرین مهلت ثبت‌نام در دومین مسابقه سراسری اذان گلدشت

مهلت شرکت در دومین مسابقه اذان گلدشت اصفهان امروز سه‌شنبه 6 تیر، پایان می‌یابد.

به گزارش ایکنا، دومین دوره مسابقه اذان به مناسبت عید سعید غدیرخم و با مشارکت شهرداری و شورای شهر گلدشت اصفهان، دفتر امام‌جمعه، مهد قرآن و ولایت و هیئت امام حسن مجتبی(ع) این شهر، این بار به صورت سراسری و ثبت‌نام از همه علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

متقاضیان می‌توانند تا پایان امروز سه‌شنبه 6 تیرماه براساس ضوابط مندرج در فراخوان این مسابقه نسبت به ارسال فایل صوتی اذان خود در پیام‌رسان ایتا اقدام کنند.

شرکت‌کنندگان برای ارسال آثار خود که در چهار رده سنی زیر 12 سال، 12 تا 18 سال، 18 تا 25 سال و 25 سال به بالا برگزار می‌شود باید به نکات زیر توجه کنند:

ـ متسابقان در ارسال اذان تقلیدی یا ابداعی مختار هستند و چنانچه اذان ابداعی براساس معیارهای صحیح ارائه شود، دارای امتیاز خواهد بود.

ـ فایل‌های ارسالی باید به صورت صوتی و بدون استفاده از هرگونه وسایل و تجهیزات صوتی باشد و مشخصات هر فرد شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی و تاریخ تولد در ابتدای هر فایل صوتی ارسال شود.

براساس فراخوان این مسابقه تعداد نفرات راه‌یافته به مرحله نهایی براساس نمرات کسب شده و تعداد کل شرکت‌کنندگان خواهد بود و حد نصاب قبولی برای کسب رتبه‌های برتر مسابقه، 70 است.

آثار ارسالی به این مسابقه براساس رشته‌های داوری شامل صحت و تجوید 20 امتیاز، لحن  35 امتیاز و صوت 45 امتیاز است که قضاوت را داوران بین‌المللی برعهده دارند.

علاقه‌مندان به منظور شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره 00900675465 ارسال کنند.

به سه نفر از برگزیدگان هر رده سنی در مراسم اختتامیه که به صورت حضوری، 16 تیرماه مصادف با روز عید سعید غدیرخم در شهر گلدشت برگزار می‌شود، جوایز نقدی، لوح تقدیر و تندیس دومین دوره مسابقه اذان اهدا خواهد شد.

امروز آخرین مهلت ثبت‌نام در دومین مسابقه سراسری اذان گلدشت

انتهای پیام
captcha