ملت‌ها با ماهیت واقعی آمریکا آشنا شده‌اند
کد خبر: 4151237
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲

ملت‌ها با ماهیت واقعی آمریکا آشنا شده‌اند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: ملت‌های حقیقت‌جو و آزاده جهان امروز توانسته‌اند با ماهیت واقعی آمریکا آشنا شوند.

حجت‌الاسلام عسگر امامی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام عسگر امامی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب، روز گذشته 7 تیر در نشست بصیرتی که با محوریت سالگرد شهدای بمباران شیمیایی سردشت و هفته افشای حقوق بشر آمریکایی در این شهرستان برگزار شد، گفت: ملت‌های آزاده و حقیقت‌طلب جهان امروز توانسته‌اند به ماهیت واقعی آمریکا پی برده و ذات پلید آن را بشناسند.

وی ضمن ابراز تاسف گفـت: غرب جنایت‌های مختلفی را علیه بشریت در اقصی‌نقاط دنیا مرتکب شده است، به‌طوری‌که بمباران شیمیایی مردم مظلوم و بی‌دفاع سردشت یکی از ده‌ها جنایتی به شمار می‌رود، که بی‌پروا استکبار جهانی به آن دست زده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه میاندوآب در ادامه سخنان خود ترور شخصیت‌های تأثیرگذار در انقلاب اسلامی با پشتیبانی آمریکا و سردمداران استکبار جهانی را مورد اشاره قرار داد و گفت: همین کشورها بیشترین ادعا را درباره حمایت از حقوق بشر دارند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه امروزه ملت‌ها به توخالی بودن این شعارها پی برده‌اند، اضافه کرد: کشورهایی که برای دفاع از حقوق بشر دردنیا شعار سر می‌دهند، خودشان عاملان به این شعار نبوده و فقط برای دست یافتن به اهداف سیاسی خود چنین فریبنده صحبت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha