اعزام ۷۷ دانش‌آموز تحت حمایت به زیارت حریم رضوی(ع)
کد خبر: 4152082
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
معاون فرهنگی کمیته امداد اردبیل خبر داد:

اعزام ۷۷ دانش‌آموز تحت حمایت به زیارت حریم رضوی(ع)

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل گفت: در قالب طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستانی، ۷۷ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل عازم اردوی زیارتی مشهد مقدس شدند.

زیارت حریم رضوی(ع)به گزارش ایکنا، به نقل از کمیته امداد اردبیل، صفر توحیدی، معاون امور فرهنگی کمیته امداد اردبیل، ۱۱ تیرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: این دانش آموزان به مدت ۴ روز از برنامه‌های اردوی زیارتی معنوی مشهد مقدس بهره‌مند خواهند شد که در قالب برنامه‌های تربیتی، فرهنگی و زیارتی تدارک دیده شده است.

وی بیان کرد: تامین هزینه این اردو به صورت مشترک با همکاری آموزش و پرورش و کمیته امداد تامین شده تا دانش آموزان استان اردبیل از این اردو بهره لازم را ببرند.

توحیدی افزود: در فصل تابستان، کمیته امداد با مشارکت آموزش و پرورش و سایر نهاد‌های فرهنگی و آموزشی تدارک شایسته‌ای را برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان در نظر گرفته که یکی از این رویکرد‌ها برگاری اردو‌های زیارتی و سیاحتی با تدارک برنامه‌های متنوع تربیتی فرهنگی است که انتظار می‌رود این اردو‌ها به مقصد اردوگاه‌های سراسر کشور انجام شود.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: نوجوانان با حضور در این برنامه‌های تابستانی سعی می‌کنند تا بیش از گذشته مهارت‌های متنوع را آموخته و در زندگی خود آن‌ها را به کار بگیرند.

وی اظهار کرد: هزینه برگزاری این اردو برای هر دانش آموز ۳۰ میلیون ریال پییش بینی شده که بخشی از این هزینه‌ها را کمیته امداد و بخشی از آن را نیز آموزش و پرورش بر عهده گرفته تا دانش آموزان از شرایط فراهم شده بهره کامل را ببرند.

انتهای پیام
captcha