نظام سیاسی اسلام از غدیر آغاز می‌شود
کد خبر: 4152494
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹

نظام سیاسی اسلام از غدیر آغاز می‌شود

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: نظام سیاسی اسلام از واقعه غدیرخم آغاز می‌شود، بنابراین ابعاد مختلف آن را باید بشناسیم.

حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا ازآذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 13 تیر در مراسم نکوداشت دهه امامت و ولایت که با همت لشکر 3 ارومیه برگزار شد، گفت: نظام سیاسی اسلام از واقعه غدیرخم آغاز می‌شود، بنابراین باید ابعاد مختلف این رویداد تاریخی را خوب بشناسیم و درراستای انعکاس آن در جامعه گام‌های بلندی برداریم.

وی با بیان اینکه، دهه امامت و ولایت فرصت مناسبی برای تبیین جایگاه رفیع ولی‌فقیه در جامعه به شمار‌ می‌رود، ادامه داد: ولایت رکن رکین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، پس باید برای درک اهمیت آن بیشتر و جدی‌تر اهتمام کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اهتمام برای برقراری هرچه بیشتر اتحاد و مودت در جامعه اسلامی را ضروری دانست و گفت: در چنین ایامی لازم است، با برنامه‌های مفید و غنی درراستای تقویت وحدت عمومی به صورت جدی تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه، هر میزان در ترویج و گسترش مراسم‌های دهه امامت و ولایت تلاش شود، زندگی مردم در مسیر سعادت دنیوی و اخروی قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: این یک واقعیت محض و اثبات شده به شمار می‌رود، که عید سعید غدیر، عید اکمال دین و اتمام نعمت الهی و عصاره و نتیجه تلاش تمامی انبیاء الهی به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام فیاضی با بیان اینکه، غدیرخم تداوم رسالت پیامبر عظیم الشأن حضرت محمد(ص) در ولایت حضرت علی (ع) می‌باشد، ادامه داد: با عید غدیر دین مبین اسلام جاودانه شد، پس این رویداد یک تاثیر سرنوشت‌ساز در تاریخ از خود به جا گذاشته است.

وی با بیان اینکه، نظام سیاسی اسلام از غدیر شروع می‌شود پس در سایه ولایت است که دین کامل می‌شود، خاطرنشان کرد: واقعه غدیر از اصول بنیادین دین اسلام به شمار می‌رود و از آن به عنوان مهمترین عید مسلمانان یاد می‌شود.

انتهای پیام
captcha