فرمانده سپاه شاهین‌دژ با خانواده شهدای اهل سنت دیدار کرد
کد خبر: 4152955
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸

فرمانده سپاه شاهین‌دژ با خانواده شهدای اهل سنت دیدار کرد

فرمانده سپاه شاهین‌دژ به مناسبت فرا رسیدن دهه امامت و ولایت با خانواده شهدای اهل سنت این شهرستان ضمن حضور امام جمعه دیدار کرد.

فرمانده سپاه شاهین‌دژ با خانواده شهدای اهل سنت دیدار کردبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، منصور یوسفی، فرمانده سپاه شاهین‌دژ، امروز 14 تیر ضمن حضور امام جمعه با خانواده شهدای اهل سنت این شهرستان محمدشاهی و محمد قهرمانی به مناسبت دهه امامت و ولایت دیدار و گفت‌وگو کرد.

یوسفی ضمن اینکه فرا رسیدن دهه امامت و ولایت را به اقشار مختلف مردم تبریک گفت، افزود: تاکید بر اشتراکات و پرهیز از تکرار افتراقات باعث می‌شود، دل‌‌ها بیش از پیش به هم نزدیک شود.

وی با بیان اینکه برادران اهل تسنن با عشق و ایمان به خدا، برای دفاع از میهن جان خود را فدا کردند، تا ایران اسلامی در مسیر تعالی حرکت کند، ادامه داد: شهدا نماد بارز وحدت در این مرز و بوم هستند.

یوسفی حضور در جمع خانواده شهدا را مایه افتخار دانست، گفت: باید مسئولان با خدمت صادقانه به مردم در مسیر شهدا گام بردارند.

ماموستا رسول‌زاده امام جمعه اهل تسنن شاهین‌دژ در این دیدار، گفت: سرکشی از  خانواده شهدا توفیق الهی به شمار می‌رود، که نصیب ما شده است.

وی ادامه داد: خانواده شهدا اسوه صبر، ایستادگی و مقاومت هستند، به‌طوری‌‌که این خانواده‌ها با تقدیم عزیزان خود در دفاع از انقلاب، الگویی برای همه ما هستند.

انتهای پیام
captcha