زنان در اجرای سیاست‌های جمعیتی نقش سرنوشت‌سازی دارند
کد خبر: 4153069
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳

زنان در اجرای سیاست‌های جمعیتی نقش سرنوشت‌سازی دارند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: جامعه زنان در اجرای سیاست‌های جمعیتی به معنای واقعی‌کلمه نقش تاثیرگذار و سرنوشت‌سازی دارند.

زنان در اجرای سیاست‌های جمعیتی نقش سرنوشت‌سابه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، نیره الهامی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی، امروز 15 تیر در نشست «زن و جهاد تبیین» که به مناسبت دهه امامت و ولایت  با همت بسیج جامعه زنان سپاه اشنویه در سالن اجتماعات فرمانداری اشنویه برگزار شد، گفت: جامعه زنان در اجرای سیاست‌های مختلف به ویژه سیاست‌های جمعیتی نقش سرنوشت‌ساز و تاثیرگذاری دارند، پس باید در این زمینه به وظیفه خود عمل کنند.

وی یکی از مقدمه‌های تحقق سیاست‌های جمعیتی را نهادینه‌سازی فرهنگ ازدواج آسان و زدودن تشریفات زائد و تسهیل تشکیل خانواده عنوان کرد، گفت: همه باید در این زمینه تلاش کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی بیان داشت: چنانچه برای این مهم به عبارتی تسهیل ازدواج به صورت جدی تلاش شود یک گام بلند برای تحقق افزایش جمعیت برداشته شده است.

الهامی لازمه افزایش کیفی جمعیت در کنار رشد نرخ آن را پرداختن به مبحث فرزندپروری دانست و گفت: نسل متعهد، ارزشمدار، توانمند و باهدف می‌تواند کشورمان را در مسیر توسعه روزافزون قرار دهد.

وی فرا رسیدن عید سعید غدیر، دهه امامت و ولایت را تبریک گفت، از بانوان به عنوان پیام‌آوران غدیر یاد کرد و گفت: با توجه به اینکه بانوان از نقش تربیتی برخوردار هستند، می‌توانند برای انعکاس پیام‌های نهفته در این روز تاریخی بیش از پیش گام بردارند.

انتهای پیام
captcha