نهضت خدمات مؤمنانه در استان کرمان اجرا شد
کد خبر: 4153089
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
به‌مناسبت دهه امامت و ولایت

نهضت خدمات مؤمنانه در استان کرمان اجرا شد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از اجرای نهضت خدمات مؤمنانه در سطح استان همزمان با دهه امامت و ولایت خبر داد و گفت: در جریان این نهضت خدماتی به اقشار نیازمند ارائه و اقدامات عمرانی توسط گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی انجام ‌شد.

سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز، ۱۵ تیرماه از اجرای نهضت خدمات مؤمنانه در سطح استان همزمان با دهه امامت و ولایت خبر داد و گفت: در جریان این نهضت خدماتی به اقشار نیازمند ارائه و اقدامات عمرانی توسط گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی انجام شد.
 
وی افزود: یکی از اقدامات این دهه طبخ بیش از صد هزار وعده غذای گرم توسط گروه‌های جهادی است که اقلام آن از سوی خیرین تهیه شده و بین نیازمندان به‌ویژه در حاشیه شهرها توزیع می‌شود. همچنین طبق روال سال‌های پس از شهادت حاج قاسم و به نیت سن ایشان آبرسانی به ۶۳ روستا در هفت شهرستان آغاز شده و امیدواریم تا قبل از دهه امامت و ولایت سال آینده به بهره‌برداری برسد.
 
فرمانده سپاه ثارالله استان تصریح کرد: آغاز عملیات اجرایی و کمک به ساخت مساجد و گلزارهای شهدا از دیگر برنامه‌های این دهه است و در این رابطه کمک به ساخت و تکمیل مساجد در ۱۳ شهرستان و گلزار شهدای گمنام در ۲۱ شهرستان انجام می‌شود.
 
سردار نظری با بیان اینکه در عید قربان بیش از ۳۰۰ رأس دام نذر قربانی شد که گوشت آن در دهه امامت و ولایت بین نیازمندان توزیع شد، گفت: ارائه خدمات رایگان پزشکی، توزیع بسته‌های معیشتی، فرهنگی و ورزشی به‌ویژه بسته‌های عفاف و حجاب، آغاز جهش ملی مسکن کارکنان سپاه، ساخت ۱۷۱ مسکن محرومین و... از دیگر اقدامات دهه امامت و ولایت در کرمان است.
انتهای پیام
captcha