آیین اختتامیه جام قرآنی «ضحی» در رشت برگزار می‌شود
کد خبر: 4154602
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶

آیین اختتامیه جام قرآنی «ضحی» در رشت برگزار می‌شود

دبیر اجرایی دومین دوره جام قرآنی «ضحی» گیلان از برگزاری آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان خبر داد و گفت: اختتامیه هفته قرآن و عترت گیلان و تجلیل از برگزیدگان دومین دوره جام قرآنی «ضحی» فردا، 22 تیرماه در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.

آیین اختتامیه جام قرآنی «ضحی» در رشت برگزار می‌شود

امیرحجت مرادی، دبیر اجرایی دومین دوره جام قرآنی «ضحی» گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از استان، از برگزاری آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان این جام قرآنی خبر داد و اظهار کرد: آیین اختتامیه هفته قرآن و عترت گیلان و تجلیل از برگزیدگان دومین دوره جام قرآنی «ضحی» استان ساعت 17 فردا، 22 تیرماه در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این آیین از 6 استاد پیشکسوت قرآن کریم استان تجلیل می‌شود، افزود: حامد منیری، مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج امور قرآن و عترت وزارت ارشاد و رضا ثقتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دبیر اجرایی جام قرآنی در این آیین سخنرانی می‌کنند.

مدیرعامل مؤسسه تسنیم قرآن و عترت گیلان گفت: در هر رشته سه تیم برگزیده در صورت کسب امتیاز حد نصاب معرفی و با اهدای جام، مدال و لوح تقدیر، تجلیل می‌شوند. در حاشیه آیین اختتامیه نمایشگاه «عکس‌های آسمانی» مجموعه آثار عکاسان استان از فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآنی در طول یک‌سال گذشته دایر می‌شود.

گفتنی است، امسال در دومین دوره جام قرآنی «ضحی» ۹۷ تیم سه نفره برای شرکت در این جام قرآنی ثبت‌نام کردند که نسبت به نخستین دوره مسابقات ۳۰ درصد رشد ثبت‌نامی داشته است.

انتهای پیام
captcha