یازدهمین سوگواره «احلی‌ من العسل» در گلستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4157137
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲

یازدهمین سوگواره «احلی‌ من العسل» در گلستان برگزار می‌شود

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان گلستان گفت: یازدهمین سوگواره سراسری«احلی‌ من العسل» همزمان با سراسر کشور، ۲ مرداد در استان گلستان با حضور دانش آموزان نوجوان پسر برگزار خواهد شد.

سوگواره احلی من العسل در گلستان

محمد لطفی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان گلستان در گفت وگو با ایکنا از گلستان گفت: یازدهمین سوگواره سراسری «احلی‌ من العسل» همزمان با سراسر کشور، در استان گلستان با حضور دانش آموزان نوجوان پسر برگزار خواهد شد.

لطفی گفت: اجتماع نوجوانان پر شور حسینی به منظور پاسداشت مقام حضرت قاسم ابن الحسن(ع) و بصیرت افزایی در بین نوجوانان با بهره‌گیری از سیره اهل‌بیت(ع)، در قالب سوگواره «احلی‌ من العسل» در روز دوشنبه ۲ مرداد همزمان با روز ششم ماه محرم درهمه شهرستان‌های استان و به صورت متمرکز در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) گرگان راس ساعت ۳۰: ۹ برگزار خواهد شد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان گلستان گفت: در این مراسم که به صورت زنده از سیمای گلستان پخش خواهد شد، بیش از چهارصد دانش آموز پسر سوگواری و ادای احترام به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و اهل بیت و یاران با وفای آن حضرت، به قرائت میثاق نامه خواهند پرداخت.

انتهای پیام
captcha