ماندگاری کربلا درسی برای همگان است
کد خبر: 4158360
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷

ماندگاری کربلا درسی برای همگان است

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تأکید بر اینکه ماندگاری کربلا برای همگان درس است، گفت: رمز ماندگاری کربلا همین جبهه حق بودن است، در طول تاریخ هرجا که حق بوده در مقابلش باطل هم قد علم کرده است.

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان امروز، چهارم مردادماه در دیدار با کارکنان انتظامی استان به‌مناسبت ایام ماه محرم ضمن تسلیت شهادت تعدادی از مدافعان امنیت در فراجا به همکاران و خانواده‌های محترم آنان اظهار کرد: شهادت این عزیزان نشان از حقانیت نیروی انتظامی دارد چراکه دشمن کسانی را مورد هدف و حمله قرار می‌دهد که فداکاران و فداییان این امت هستند.

وی با اشاره به چهره حق و باطل در تاریخ بشر افزود: اهل باطل نیز باطل را می‌فهمند و در این میان ممکن است کسی‌که به سمت باطل می‌رود جاهل و نادان باشد اما در جبهه حق، همه باطل را می‌شناسند.

آیت‌الله فلاحتی، کربلای حسینی را صحنه تجلی و بروز دو جریان حق و باطل دانست و گفت: رمز ماندگاری کربلا همین جبهه حق بودن است، در طول تاریخ هرجا که حق بوده در مقابلش باطل هم قد علم کرده است. باطل در تاریخ ماند تا انسان‌ها ببینند و قضاوت کنند که جبهه حق چه می‌گفته و جبهه باطل چه کرده است لذا تاریخ نمرود، فرعون، ابوسفیان و یزید هم ماندگار شد.

وی با اشاره به اقدامات خبیثانه جبهه باطل امروز در راستای بد جلوه دادن‌ مفاهیم خوب و ارزشی از طریق رسانه‌های جهانی، تصریح کرد: تا امروز هیچ باطلی نبوده که این رسانه‌های خبیث و معاند جهانی، حق جلوه نداده باشند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه مفاهیمی همچون زنا و ظلم در طول تاریخ بین ملت‌ها قبیح بوده است، تصریح کرد: حجم عظیم تظاهرات اخیر در اسرائیل جعلی، انیمیشن نیست اما سعی دارند این تظاهرات را ده‌ها هزار نفری جلوه دهند در حالی‌که حجم جمعیت بسیار بیشتر است و در این میان، یک عده نیز دروغ آشکار این دروغ‌گویان را باور می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تأکید بر اینکه ماندگاری کربلا برای همگان درس است، گفت: براساس روایات، انسان هرطور که زندگی کند، همانطور می‌میرد؛ یک عده در ظاهر با حق‌ هستند اما در درون همراه باطل‌ هستند که به اینها منافق می‌گوییم و قرآن نیز فرموده است که منافق در بدترین جایگاه دوزخ قرار دارند.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به جنایات و ترورهای منافقین در دهه ۶۰ تصریح کرد: در شهر رشت هم روزی نبود که بالای ۱۵ جوان مؤمن توسط منافقان به شهادت نرسند. منافقانی که در دهه ۶۰، دکه‌هایشان در خیابان‌های شهرمان فعال بود امروز شاهد خوار و ذلیل شدن‌ آنان هستیم و خداوند این‌گونه منافقان را در دنیا و آخرت به سزای اعمال‌شان می‌رساند.

انتهای پیام
captcha