تربیت 850 حافظ قرآن در البرز
کد خبر: 4159207
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
در سال جاری انجام می‌شود

تربیت 850 حافظ قرآن در البرز

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز به سهمیه استان در طرح ملی تربیت حفاظ قرآنی اشاره کرد و گفت: سهمیه استان از این طرح تربیت 12 هزار حافظ قرآن کریم است که امسال شرایط برای آموزش 850 نفر فراهم می‌شود.

قرآن کریم

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز گفت: در ایام تابستان امسال برنامه‌های آموزشی قرائت، روخوانی و حفظ قرآن کریم در سطح مؤسسات، خانه‌های قرآنی و بقاع متبرک استان برگزار می‌شود.

وی به سهمیه استان در طرح ملی تربیت حفاظ قرآنی اشاره کرد و افزود: سهمیه استان از این طرح 12 هزار نفر حافظ قرآن کریم است که امسال شرایط برای آموزش 850 نفر فراهم می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز از آغاز ثبت‌نام این طرح در سطح مساجد و بقاع متبرکه استان خبر داد و بیان کرد: کار تقسیم‌بندی شهرستانی از این طرح قرآنی انجام شده است و شهرستان‌های استان مشغول ثبت‌نام این طرح هستند.

وی با اشاره به اینکه این طرح زیر نظر مربیان قرآنی آموزش دیده و مورد تأیید اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار می‌شود، گفت: این طرح یکی از طرح‌های موفق سازمان اوقاف و امور خیریه است که در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ در کشور اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha