تعویق آزمون‌های معارفی قرآن اوقاف در اردبیل
کد خبر: 4159347
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶

تعویق آزمون‌های معارفی قرآن اوقاف در اردبیل

رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه اردبیل گفت: نظر به تلاقی زمان مسابقات معارفی با آزمون استخدامی آموزش و پرورش، زمان برگزاری بخش معارفی مسابقات قرآن کریم اردبیل از ۱۲ مرداد ماه به روز دوشنبه ۳۰ مرداد ماه تغییر یافت.

رسول محمدی، رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه اردبیلرسول محمدی، رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل اظهار کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی و نظر به تلاقی زمان مسابقات معارفی با آزمون استخدامی آموزش و پرورش، زمان برگزاری بخش معارفی مسابقات قرآن کریم از ۱۲ مرداد ماه به صبح روز دوشنبه ۳۰ مرداد ماه تغییر یافت.

رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اردبیل افزود: بخش معارفی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در چهار مرحله شهرستانی، استانی، مقدماتی کشوری و نهایی کشوری برگزار می‌شود که بخش معارفی تخصصی شامل معارف نهج‌البلاغه، معارف صحیفه سجادیه و معارف قرآن کریم و بخش معارف عمومی شامل ترجمه سوره‌های مبارکه یاسین و الرحمن است که بخش عمومی این مسابقات تنها در مرحله شهرستانی برگزار می‌شود.

وی گفت: بیش از 960 نفر در بخش معارفی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف در اردبیل ثبت‌نام کرده‌اند و آزمون به صورت کتبی و با در نظر گرفتن استانداردهای آزمون‌های کنکور سراسری برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام
captcha