محور برنامه‌های تبلیغی در مسیر دین، انقلاب و ارزش‌ها حرکت کند
کد خبر: 4159623
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
امام جمعه کرمان:

محور برنامه‌های تبلیغی در مسیر دین، انقلاب و ارزش‌ها حرکت کند

حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی با بیان اینکه تبلیغ سه محور اساسی و مهم دارد، گفت: مهمترین مسئله این است که محتوا و اطلاع‌رسانی آن باید جهت‌دار باشد. این جهت را شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مشخص می‌کند که در راستای دین، انقلاب و ارزش‌ها است.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان امروز، ۱۰ مردادماه در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، رسالت این شورا را مهم و انقلابی خواند و گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وظیفه خود در راستای انقلاب اسلامی را به خوبی انجام داده است.

وی با بیان اینکه کار تبلیغی از وظایف شورای هماهنگی است و سه محور اساسی و مهم دارد، افزود: اولین مأموریت، توجه به محتوای ارزشی در چهارچوب دین است. در تمام مناسبت‌ها و مراسم باید محتوایی وجود داشته تا برنامه حول آن محتوا باشد.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه مسئله مهم‌تر از محتوا، اطلاع‌رسانی آن است که باید به بهترین وجه ممکن منتقل شود، تصریح کرد: سومین نکته و مهمترین مسئله این است که محتوا و اطلاع‌رسانی آن باید جهت‌دار باشد. این جهت را شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مشخص می‌کند که این جهت در راستای دین، انقلاب و ارزش‌ها است.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جهت الهی، انقلابی و اسلامی حرکت می‌کند، اظهار کرد: این جهت، حرکت کسانی که در این حوزه کار می‌کنند را با یک نگاه آخرتی پیوند می‌زند و این افراد عمر خود را در آگاهی‌بخشی مردم، بصیرت‌افزایی و عبادت الهی صرف می‌کنند.

امام جمعه کرمان در پایان گفت: امیدواریم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بتواند رسالت خود را به خوبی انجام دهد و منتهی شود به نهضت شکوه‌مند و امیدبخش حضرت ولی‌عصر(عج) که گمشده بشر است و بشریت تشنه ظهور هستند. این زمانی رقم می‌خورد که حضرت یارانی با ورع در تمام جهان داشته باشد تا بتواند عدالت‌خواهی خود را به تمام مردم جهان نشان دهد و همه طعم شیرین نهضت امام زمان(عج) را بچشند.

انتهای پیام
captcha