ثبت فعالیت 500 نفر در پویش «به وقت عاشقی»
کد خبر: 4160046
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹

ثبت فعالیت 500 نفر در پویش «به وقت عاشقی»

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در پویش «به وقت عاشقی» که در بین دانش‌آموزان، اولیاء و فرهنگیان استان برگزار شد، بالغ بر 500 نفر به صورت روزانه فعالیت خود را در سامانه ثبت کردند.

سیداسماعیل اصغرزاده، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضویسیداسماعیل اصغرزاده، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان، اظهار کرد: پویش «به وقت عاشقی» با هدف توسعه و ترویج فرهنگ مهدویت با محوریت اقامه نماز صبح در بین دانش‌آموزان، اولیاء و فرهنگیان استان به صورت چله مهدوی برگزار شد.

وی ادامه داد: این چله مهدوی از ابتدای خردادماه آغاز و به مدت چهل روز ادامه یافت. در این پویش اقامه نماز صبح همراه با یاد، عهد و پیمان روزانه با حضرت ولی عصر(عج) و دعا برای تعجیل در ظهور ایشان در قنوت نماز در بخش فرهنگیان، اولیاء و دانش‌آموزان مقاطع متوسطه و همچنین نقاشی از انجام یک کار خوب برای شادی حضرت مهدی موعود(عج) در بخش دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در طول روز از جمله فعالیت‌هایی بود که در این پویش رقم خورد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: شرکت‌کنندگان برای ثبت فعالیت خود، هر روز بعد از نماز صبح تا قبل از طلوع آفتاب به لینک‌های روزانه مراجعه کرده و دعا و نجوای صبحگاهی خود با امام زمان(عج) را ثبت می‌کردند.

وی ابراز کرد: حدود 500 نفر در طی چهل روز برگزاری این پویش به صورت ثابت در اول وقت، نماز صبح خود را اقامه نمودند و به صورت روزانه فعالیت خود را در سامانه ثبت کردند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تصریح کرد: برای نفرات برتر شرکت کننده در پویش به وقت عاشقی کارت شناسایی عضویت در هیئت های مذهبی دانش‌آموزی صادر خواهد شد که می‌توانند از مزایای معنوی و مادی آن از جمله استفاده از مراکز تفریحی با تخفیف ویژه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
منصوره سادات امیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۵/۳۱ - ۰۸:۰۷
0
0
سلام صبح شما بخیر و عافیت
ضمن تشکر از شما بابت طرح پویش«به وقت عاشقی»
دوهفته بیشتر گذشت هنوز نتایج اعلام نشده.
captcha