مردم مهم‌ترین مؤلفه قدرت انقلاب اسلامی هستند
کد خبر: 4160737
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳

مردم مهم‌ترین مؤلفه قدرت انقلاب اسلامی هستند

فرماندار سنندج گفت: اگرچه ایران امروز در زمینه نظامی به جایگاه رفیعی در عرصه بین‌الملل دست پیدا کرده است، اما بزرگترین و مهم‌ترین منبع قدرت انقلاب اسلامی مردم هستند.

حسن عسکری فرماندار سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، حسن عسکری، فرماندار سنندج دیروز، 15 مرداد در دیدار مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از یادگارهای ارزشمند حضرت امام راحل است.

وی افزود: شورای تبلیغات اسلامی بر اساس نیاز و ضرورت در 12 مرداد تشکیل شد و خوشبختانه منشاء خیر و برکات زیادی برای نظام و انقلاب بوده و نقش مهمی در وحدت جامعه و اتحاد ملت‌های مسلمان ایفا کرده است.

فرماندار سنندج بیان کرد: این شورا کارنامه موفقی در راستای زنده نگه داشتن ایام‌الله‌های مختلف در سطح کشور و استان داشته و با وجود کمبود نیرو به شکل شبانه‌روزی تلاش و خروجی قابل قبولی در انجام رسالت‌های خود داشته است.

وی با اشاره به اینکه ویژگی مردمی‌بودن شاخص انقلاب اسلامی را در نوع خود به یکی از منحصربه فردترین انقلاب‌ها در عصر کنونی تبدیل کرده است، گفت: مردم بزرگ‌ترین منبع و تولید قدرت انقلاب اسلامی هستند.

عسکری افزود: اگرچه ایران امروز در زمینه نظامی به جایگاه رفیعی در عرصه بین‌الملل دست پیدا کرده است، اما بزرگترین منبع قدرت و تولید قدرت انقلاب اسلامی مردم هستند و این مردم بودند که دشمنان را عقب راندند که نمونه بارز آن  را در اتفاقات سال گذشته و راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن دیدیم.

وی در پایان یادآور شد: دستگاه‌های متولی حوزه فرهنگ در استان برنامه‌های فرهنگی را دنبال می‌کنند که در یک راستا نیست و این نیازمند یک سیاست‌گذاری واحد فرهنگی در سطح استان است.

انتهای پیام
captcha