نسل نو باید با مناسبت‌های ملی و مذهبی، فرهنگ و آیین کهن آشنا شوند
کد خبر: 4161182
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳

نسل نو باید با مناسبت‌های ملی و مذهبی، فرهنگ و آیین کهن آشنا شوند

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: نسل نو باید با مناسبت‌های ملی و مذهبی، فرهنگ، آداب و آیین کهن آشنا شوند، اقامه شعائر اسلامی و ملی با هدف فرهنگ‌سازی بین آیندگان یک ضرورت است چرا که به تعلیم و تربیت عمومی ختم خواهد شد.

اآیت الله محمد باقر محمدی لائینی

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، 17 مردادماه، به مناسبت سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در نشست با حجت‌الاسلام والمسلمین علی اصغر اصغری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران و اعضای این شورا، ضمن گرامیداشت ایام عزاداری محرم حسینی و سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: طلایی‌ترین زمان در ظل نظام مقدس جمهوری اسلامی را در اختیار داریم، مسئولان باید برای پاسداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی دغدغه‌مند باشند.

وی افزود: نسل نو باید با مناسبت‌های ملی و مذهبی، فرهنگ، آداب و رسوم کهن آشنا شوند، اقامه شعائر اسلامی و ملی با هدف فرهنگ‌سازی بین آیندگان یک ضرورت است چرا که به تعلیم و تربیت عمومی ختم خواهد شد.

آیت‌الله محمدی لائینی با بیان اینکه مناسبت‌های ملی و مذهبی نظیر غدیر، قدس، ۲۲ بهمن، ۱۳ آبان و ... ودیعه الهی و امانت در نزد امت اسلامی هستند، تصریح کرد: جهانی بیندیشید باید اهداف قیام عاشورا، پیام غدیر، پیام ۲۲ بهمن، روز قدس و ... به جهانیان پیام‌رسانی شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه اگر مدیری برای مشارکت در پاسداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی با محوریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کوتاهی کند بدان معنی است که از بینش محدودی برخوردار است و نباید بر کرسی مدیریت در نظام مقدس جمهوری اسلامی تکیه بزند، خاطرنشان کرد: مسئولان برای مشارکت و تعامل با این شورا اهتمام ویژه داشته باشند.

وی به جنگ رسانه‌ای دشمنان انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی میدان‌دار دفاع رسانه‌ای است همه نهادها و دستگاه‌ها باید در کنار این شورا باشند.

آیت‌الله محمدی لائینی بر لزوم استفاده از ظرفیت رسانه‌های مکتوب و مجازی برای انجام کار فرهنگی در مناسبت‌های ملی و مذهبی تأکید کرد و افزود:  عِده و عُده ما در برابر دشمنان اسلام کم و ناچیز است و ایمان و اعتقاد مردم است که دشمن را به عقب می‌راند.

انتهای پیام
captcha