لحظه‌شناسی و اقدام به‌موقع از ویژگی‌های شورای هماهنگی است
کد خبر: 4161346
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
عرب‎انصاری:

لحظه‌شناسی و اقدام به‌موقع از ویژگی‌های شورای هماهنگی است

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه لرستان سهم عظیمی از علمای تراز اول کشور و جهان اسلام را دارد، گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری یکی از ویژگی‌های شورای هماهنگی لحظه‌شناسی و اقدام به‌موقع است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عرب‌انصاری، معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامیبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عرب‌انصاری، معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، امروز، 18 مردادماه در آیین تکریم و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان که در دفتر نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد برگزار شد، اظهار کرد: لرستان به یک استان ولایی، دین‌دار، متعصب به انقلاب و یاور همیشگی در مسیر انقلاب، کم‌توقع و کم‌هزینه معروف است یعنی حداقل توقع و هزینه و حداکثر همراهی را با انقلاب داشته است.

وی با بیان اینکه استان لرستان مردم مهربان، پاکدل، پاکدست، غیور و خودمانی دارد که هرکس وارد استان می‌شود حس می‌کند در خانه و شهر خودش است، ادامه داد: لرستان سهم عظیمی از علمای تراز اول کشور و جهان اسلام را دارد.

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: انقلاب ما برگرفته از انقلاب امام حسین(ع) است و یک روضه‌خوان امام حسین(ع) این انقلاب را به‌پا کرد؛  اگر انقلاب نبود امام حسین(ع) شناخته نمی‌شد و این انقلاب و دفاع مقدس بود که نهضت امام حسین(ع) را بیشتر به مردم معرفی کرد.

عرب‎انصاری با بیان اینکه همراهی و همکاری کامل با نماینده ولی‌ فقیه راه موفقیت است و شورای هماهنگی یکی از بازوهای نماینده ولی‌ فقیه در استان است، اضافه کرد: ما سال گذشته یک فتنه را پشت سر گذاشتیم که برخی کشورها در آن دست داشتند و متأسفانه تا جایی پیش رفتند، ما دو روز بعد اولین فراخوان را دادیم و مردم محکم و پرحجم به صحنه آمدند.

وی با بیان اینکه در دوره مدیریتی جدید در دو جبهه تحول ایجاد شد، ما دو صحنه داریم که اول حضور در راهپیمایی‌هاست و بحث دوم جهاد تبیین است که جوانان ما در این مسیر حرکت کردند، گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری یکی از ویژگی‌های شورای هماهنگی لحظه‌شناسی و اقدام به‌موقع است.

دستگاه‌ها به وظایف خود در بحث حجاب و عفاف عمل ‎کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی ‎فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد نیز در این مراسم، اظهار کرد: باید از نسلی که این انقلاب را به‌وجود آورد و نسلی که آن را استمرار می‌دهد تجلیل کرد که در این استمرار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش مؤثری دارد.

وی با بیان اینکه ما در مواردی به اهداف خود رسیده‌ایم و گاهاً در برخی از بخش‌های فرهنگی یا حتی اقتصادی با هدف و قله فاصله داریم و آن هماهنگی لازم که باید باشد وجود ندارد، ادامه داد: همه دستگاه‌ها در بحث عفاف و حجاب وظایفی دارند و هر کدام کارهایی انجام می‌دهند، اما با هدف فاصله داریم، گرچه در شورای هماهنگی از ابتدای تأسیس تا الان تعظیم شعائر اسلامی و پرچم انقلاب با هماهنگی بین دستگاه‌ها بلند بوده که یک الگو برای بقیه فعالیت‌های فرهنگی یا همه بخش‌هایی که کار باید به‌صورت هماهنگی بین بخش‌ها صورت بگیرد، است.

نماینده ولی‌ فقیه در لرستان گفت: همواره شاهد تلاش‌ و مجاهدت مسئول و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بودیم که امیدوارم خداوند این تلاش‌ها و مجاهدت‌ها را با وجود کمبودهایی که وجود داشته بپذیرد.

شاهرخی با بیان اینکه مردم ما همواره اهداف متعالی انقلاب اسلامی را پیش می‌برند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری، مردم لرستان را جواهر تعبیر کردند و در بیانات خود لرستان را مرکز تدین و انقلابی‌گری دانستند.

انتهای پیام
captcha