پیام فرماندار ساری در پی وقوع حادثه تروریستی شیراز
کد خبر: 4162533
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱

پیام فرماندار ساری در پی وقوع حادثه تروریستی شیراز

فرماندار ساری در پی وقوع حادثه تروریستی در حرم مطهر احمد بن موسی(ع) شیراز پیامی صادر کرد. ‎

پیام فرماندار ساری در پی وقوع حادثه تروریستی در حرم مطهر احمد بن موسی(ع) شیراز

به گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری، محمدعلی نوبخت، فرماندار ساری در پیامی به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان را در حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند. 

خبر شهادت و مجروح شدن مظلومانه جمعی از زائرین و خادمین حرم حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) بسیار جانسوز و غم‌انگیز بود. دستانِ دشمنان ملت غیور ایران اسلامی و ایادی منحرف آن بار دیگر به خون زائران مظلوم آغشته گشته و چهره پلید خود را نمایان ساخت و قلوب شیعیان جهان را اندوهگین کرد.

دل‌های پرکینه‌ مدعیانِ وحشی نمی‌تواند تجلّی اقتدار ملی را در عرصه‌های مختلف تحمل کرده و قصد دارد با توطئه و ایجاد ناامنی موجب ایجاد نفاق در بین مردم شود. اما به کوری چشم آنان ملت ایران راه شرافت‌مندانه و افتخارآمیز خود را ادامه خواهد داد و مانند گذشته بر همه‌ دشمنی‌ها فائق خواهد آمد.

اینجانب ضمن تسلیت این حادثه دلخراش به محضر قطب عالم امکان امام عصر(عج) و نایب بر حقش مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای(حفظه الله تعالی)، خانواده‌های معظم شهدا و ملت غیور و شهیدپرور ملت ایران اسلامی از خداوند قادر متعال علو درجات برای این شهدای گلگون کفن، صبر و اجر برای خانواده‌های محترمشان و شفای عاجل برای مجروحان این حادثه تروریستی مسئلت دارم.

انتهای پیام
captcha