مشارکت فعالان قرآنی در پویش «نور خدا»
کد خبر: 4162968
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶

مشارکت فعالان قرآنی در پویش «نور خدا»

پویش قرآنی «نور خدا» با مشارکت بیش از ۲۰۰ نفر از فعالان و علاقه‌مندان به قرآن در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم به کار خود پایان داد.

امین رحیمی، مدیر دارالقرآن آستان مقدس امام‌زاده عقیل اسلامشهر و دبیر پویش  قرآنی «نور خدا» در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برگزاری پویش قرآنی «نور خدا» گفت: در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم از سوی برخی کشور‌های اروپایی، این پویش قرآنی با همراهی مجمع قرآنیان اسلامشهر (منادی) برگزار شد. 

وی افزود: براساس این پویش عاشقان قرآن کریم از هر سنی اعم از بانوان و آقایان با تلاوت سوره مبارکه مسد و ضبط تصویری آن با گوشی‌های تلفن همراه خود، در این پویش قرآنی شرکت کردند و مقرر شد تا در پایان این پویش به برگزیدگان هدایای متبرک از جمله ۵ بسته متبرک و ۵ سنگ نگین مرمر متبرک حرم مطهر حضرت امام حسین‌(ع) و حضرت عباس‌(ع) اهدا می‌شود.

رحیمی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ نفر از علاقه‌مندان، عاشقان و فعالان قرآن کریم در این پویش شرکت کرد‌ه‌اند،‌ گفت: به ۱۰ نفر اولی که بیشترین بازدید را در شبکه‌های اجتماعی داشته‌ باشند هدایا اعلام شده اهدا خواهد شد. البته به دنبال این هستم که تعدادی هدیه متبرک دیگر هم اضافه کرده و به قید قرعه بین تمامی شر‌کت‌کنندگان اهدا کنیم.

مدیر دارالقرآن آستان مقدس امام‌زاده عقیل اسلامشهر تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با طرح‌ها و راه‌اندازی پویش‌های مختلف در دارالقرآن آستان امام‌زاده عقیل انس بیشتر مردم با قرآن کریم را فراهم  کنیم چراکه انس با قرآن موجب زیست مؤمنانه و سبک زندگی سالم خواهد شد.

یادآور می‌شود علاقه‌مندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر از برنامه‌های دارالقرآن آستان امام‌زاده عقیل(ع) می‌توانند به کانال این دارالقرآن در پیام‌رسان ایتا به نشانی Aghil_Quran@ مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha