نام‌نویسی جشنواره «سیمرغ» در لرستان آغاز شد
کد خبر: 4163794
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸

نام‌نویسی جشنواره «سیمرغ» در لرستان آغاز شد

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از آغاز نام‌نویسی دوازدهمین دوره جشنواره فرهنگی هنری «سیمرغ» خبر داد و گفت: مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به این جشنواره تا پایان مهرماه امسال اعلام شده است.

مهناز مردانی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستانمهناز مردانی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان از آغاز نام‌نویسی دوازدهمین دوره جشنواره فرهنگی ـ هنری «سیمرغ» خبر داد و گفت: این جشنواره در رشته‌های نمایشنامه‌نویسی، تحقیق و پژوهش، سرود، فیلم کوتاه، فیلم مستند، فیلمنامه‌نویسی، شعر، نثر، ادبیات طنز، داستان کوتاه، خاطره‌نویسی، شعار و پیام کوتاه، نقاشی، نقاشی دیجیتال، کاریکاتور، پوستر، عکس، اینفوگرافیک و هنرهای رادیویی(پادکست و...) برگزار می‏‌شود.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به این جشنواره تا پایان مهرماه امسال اعلام شده است، افزود: شعاری که برای دوازدهمین دوره جشنواره «سیمرغ» انتخاب شده شعار «ایران جوان بمان» است که علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سامانه www.festivalf.ir برای ثبت‌نام اقدام کنند.

مردانی با یادآوری اینکه این جشنواره ویژه دانشجویان و اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اجرا می‌شود، ادامه داد: در یک بخش ضمیمه‌ای، یک مسابقه کتابخوانی برای عموم شرکت‌کنندگان با استفاده از «کتاب ایران جوان بمان» نوشته محسن عباسی ولدی در نظر گرفته شده است که هر یک از علاقه‌مندان، علاوه بر شرکت در رشته تخصصی خود، می‌توانند در این رشته نیز شرکت نمایند.

مردانی گفت: علاقه‌مندان در صورت ایجاد هرگونه سؤال یا ابهام، می‌توانند در ساعات اداری با مهران تیموری، مسئول دبیرخانه استانی این جشنواره با شماره تلفن 06633120128 تماس حاصل نمایند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در ادامه یادآور شد: با توجه به تصمیم اعضای کمیته فرهنگی جوانی جمعیت دانشگاه، این معاونت در نظر دارد به هر یک از استادان شرکت‌کننده در دوازدهمین جشنواره فرهنگی هنری سیمرغ، در صورت ثبت‌ و یا ارسال اثر، امتیاز فرهنگی ویژه اختصاص دهد. 

وی افزود: همچنین کارکنان شرکت‌کننده سراسر استان در صورت ثبت‌ و یا ارسال اثر، مشمول دریافت لوح‌ تقدیر فرهنگی خواهند شد و نیز، برای دانشجویانی که ثبت و یا ارسال اثر داشته باشند، اولویت حضور در اردوهای تفریحی ـ زیارتی دانشجویی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha