درخشش فرهنگیان خراسان‌شمالی در مسابقات کشوری قرآن
کد خبر: 4164207
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱

درخشش فرهنگیان خراسان‌شمالی در مسابقات کشوری قرآن

کارشناس مسئول آموزشی، پرورشی، فرهنگی و تربیت بدنی آموزش و پروررش استثنایی خراسان‌شمالی گفت: دو نفر از فرهنگیان این سازمان در هجدهمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز دانش آموزان با نیازهای ویژه و همکاران این مدارس حائز رتبه‌های دوم و سوم شدند.

ارسالی/درخشش فرهنگیان خراسان‌شمالی در مسابقات کشوری قرآنرضا قربانی، کارشناس مسئول آموزشی، پرورشی، فرهنگی و تربیت بدنی آموزش و پروررش استثنایی خراسان‌شمالی در گفت وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد:‌ در مجموع پنج همکار فرهنگی برای شرکت در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز که به میزبانی کرمان برگزار شده بود اعزام شدند که در نهایت در بخش برداران یک نفر در رشته قرائت قرآن رتبه سوم و در بخش صحیفه سجادیه هم یک نفر رتبه دوم را کسب کردند.

وی با اشاره به درخشش سه دانش آموز با نیازهای ویژه استان در هجدهمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز، گفت: مهدی فخرانی در رشته انشاء نماز مقام اول، لیلا پرهیزگار در رشته احکام مقام دوم و محمد گلی در رشته احکام مقام سوم را کسب کردند.

قربانی تصریح کرد: در مجموع در خراسان‌شمالی در بخش استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز،  130 دانش آموز شرکت کردند که نفرات اول هر رشته به مرحله کشوری مسابقات که در مشهد مقدس برگزار شد اعزام شدند.

خبرنگار، آرزو یزدانی

انتهای پیام
captcha