برگزاری ویژه برنامه‌های دهه پایانی صفر در سایه وحدت و برادری
کد خبر: 4168611
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بیان کرد:

برگزاری ویژه برنامه‌های دهه پایانی صفر در سایه وحدت و برادری

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: پیامبر عظیم‌الشأن محور اصلی وحدت امت اسلام است از این رو مراسمات روز رحلت ایشان از دسته‌روی‌ها و سینه‌زنی‌ها باید در سایه وحدت و برادری برگزار شود.

مهاجر معاون سیاسی امنیتی استاندار در جلسه شئون فرهنگی مناسبت‌های صفر

به گزارش ایکنا از گلستان، جلسه قرارگاه فرهنگی استان با هدف هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی مراسمات دهه آخر ماه صفر با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و مدیران فرهنگی دستگاه‌های اجرایی امروز، ۲۱ شهریور در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

سیدعلی مهاجر ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در این جلسه با قدردانی از دست‌اندرکاران برپایی مراسمات دل‌دادگان اربعین حسینی در استان گفت: در سالی که دشمنان با هجمه‌ها و فتنه‌های رسانه‌ای خود به دنبال کم‌رنگ کردن آئین‌های مذهبی بودند مردم بصیر، دین‌داری و دین‌مداری خود را بیش از پیش به رخ دشمنان کشیدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تأکید بر ضرورت برگزاری باشکوه مراسمات روز رحلت رسول اکرم(ص) و دو امام همام افزود: برگزاری مراسمات پرشور و با مشارکت گسترده و فعال مردمی حمایت از اسلام ناب محمدی است و پاسخی به سیاست‌های اسلام ستیزانه استکبار خواهد بود.

مهاجر تصریح کرد: پیامبر عظیم‌الشأن محور اصلی وحدت امت اسلام است از این رو مراسمات روز رحلت ایشان از دسته‌روی‌ها و سینه‌زنی‌ها باید در سایه وحدت برگزار شود.

 

انتهای پیام
captcha